střípky posledních týdnů listopadu, Ikea a víkend v Brně

1:11 AM

Přijde mi, že poslední dva týdny se nesli hlavně v duchu esejí, prací, překladů, čtení... všechno do školy. Žádná velká zábava se neděla. Jen škola, chození do školy, příprava a doučování. Akorát ve čtvrtek jsme měli s mamkou a její kamarádkou/kolegyní dámské mecheche. Hezky pěkně s vínkem, čipsama, krekrama... a u svíček :-). Po tom co jsem dodělala otázky a esej na Britská kulturní studia to byl opravdu příjemný a veselý večer.

Minulý víkend jsem opět jela do Brna, a to na Listopadové Doupátko. Sraz kde se vaří, hraje na kytaru, hrají deskovky, válí, tulí, lechtá, blbne... a prostě všechno fajn. No a protože je v Brně Ikea, kterou naprosto miluju, a kamarádi (dvě kamarádky + jejich "muži") vyráželi v sobotu do kina na Rozbřesk 2 jenž jsem už viděla a slibovala kamarádce, že pokud bude chtít jít tak s ní na to půjdu znova... aby nemusela nutit přítele 
:-D. A jak jsem tak předchozí diskuzí byla naladěna tak mi to nedalo, jela jsem šalinou/tramvají s nima a ten výlet jsem si tam udělala :-).


z dámské jízdy... svíčky Ikea: vanilka a skořice

jede se do Brna

tak jsem si takhle ve vlaku fotila ten nejlepší balzám vůbec... Crazy Rumors... Pear and Peppermint :-)

tak tuhle komodu chci... a ta květinová samolepka mě na ní zaujala :-)

vysněná kuchyně :-)

křesílko co chci :-)... mušlička úžasná... parádně se v ní sedí


a co jsem si tam pořídila... nechala jsem tam cca 400,-

polštářky... jsem poštářový maniak už asi :-D mohla bych jich mít v posteli snad tunu

jen škoda, že džbán není vhodný na horké nápoje... holt jeho největší sláva přijde v létě s čerstvýma limonádama, smoothies a ledovým čajem :-)

hrnečky :-)... z bílého asi zkusím udělat hrnek s knírem

koš





You Might Also Like

3 komentářů

  1. super fotky, jinak hrnky mám stejný :) akorát mám černý a modrý. Jinak, takovou kuchyň bych taky brala :) a kdo ne

    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. To je úžasný! Příště bych šla do Ikey ráda s tebou. ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  3. tak tá kuchyňa je nádherná. Budúci rok akurát plánujeme prerábať, dúfam, že k podobnej sa dopracujeme. :-)
    Štýl ženy

    ReplyDelete