Merry Christmas!

11:10 PM

Tak... doufám, že si Vánoce pořádně užíváte a že vám Ježíšek naježil co jste si přáli. 




Já dneska pekla perníčky, nenechala si ujít novou pohádku na ČT 1 u které jsem si otevřela brusinkové Frisco a pak samozřejmě Popelku. Ježíšek nadělil co jsem vcelku čekala... i když vlastně nečekala... protože jsem věděla o jedné věci (Avon pěna ostružiny a vanilka) a korunkách, které přidám k šetření na zrcadlovku (to pak budou fotky :-)). Naušničky se mu také moc povedly ale jinak úplně nevím. Nespokojená rozhodně nejsem, jen trochu rozpačitá sem tam... sama bych si vybrala jinak... ne tu věc ale její provedení.

A co že jsem dostala? Tak v první řadě 2000,- na zrcadlovku :-), Avon pěnu, žůžo naušničky s ptáčkama ze S.I.X., čaj AHMAND Wild Strawberry, háčky na dveře, svíčku... tu bohužel maminka nevychytala vůbec... nemusím tyhle věci se jmény - čistě bílá by byla mnohokrát lepší (nějakej nápad jak se toho popisku jakkoliv zbavit?), a rukavice Takko Fashion - prsťáky na půl s příklopkou se hoděj... podobnej odstín jako šála splňujou... ale připadaj mi ovšem poněkud malý (píšou na nich...8-15 let... 134-176) a mají plnej palec takže ovládat s tim telefon stejně nemůžu. Btw moje vysněná představa byla tlustý (a tím myslím vážně tlustý) pletený palčáky s norským vzorem.

Trošku se bojím toho, že jsem prostě na dárky už moc náročná. Proto jsem taky mamince dávala akorát typ na pár konkrétních věcí (až na styl trička)... ať mi třeba koupí jednu z nich... a jinak jsem řekla, že chci korunky... nebo pokud si bude něčím 100% jistá. Bohužel můj Ježulda má oči a uši všude a všímá si o čem melu... no a když melu o rukavicích tak je taky dostanu... jen mi to pak úplně nesplňuje představy což je mi pak líto. Vidím to tak, že chudák Ježulda vydal peníze ve snaze mě překvapit a mě by stejně vlastně udělalo radost víc kdyby prostě koupil jednu věc z těch co chci a já bych si tak mohla něco odepsat z wishlistu a byla totálně spokojená. Už jsem asi moc stará na nějaký hraní na překvápka... a kdyby tak to mi stejnak vždycky zaříděj kamarádky na narozeniny/Vánoce.

Tady máte můj původní vánoční wishlist: DVD do sbírky, milovaná micelárka od Biodermy (zatím jsem měla jenom malé verze z balíčků), Vánoce bez knihy prostě nejsou Vánoce (díky Kačí :-* za knižní Sex ve městě) a tip na tričko, které jsem v obchodech stejnak nikde neviděla... ale zkusila jsem to.

Co a vy dárky? Máte rádi překvapení nebo raději sázíte na jistotu konkrétních věcí, poukázek či obálek s penězi?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. úžasné fotky!:)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na můj nový blog, který je zaměřený na focení :)

    ReplyDelete
  2. hezky vánočně laděné fotky =) pro mě jsou prostě svátkem číslo 1

    ReplyDelete