baby it´s cold outside

12:29 PM

Ve čtvrtek jsem měla opravdu vyčerpávající den. Ráno vstát a do školy na test z Britské Literatury II (doufám, že budou výsledky brzo), pak jsem se s Léňou prošla na koleje a zaspamovala letáčkama K3, dále šup domů... popadnout kytku a maličkost pro Mišul, k Mišul na čaj a předat si ježíška, pak domu... jídlo a něco do školy, na 4 jet učit a pak rovnou do města počkat na Kačí a jít si vánočně posedět. Dneska mě pak čekají večer UDG :-).

světýlka u postele - hvězdičky (Nanu Nana 180,-) // letáčku na školní a kolejní nástěnky // a i ke dveřím na kolejích // kamarád Zbýša... potkání snad po sto letech v Albi... od dubna totiž ke všemu studuje v Německu

ta moje kočka Kačí v práci // než jí zkončila směna tak jsem se šla najíst do blízkého KFC abych nepadla hlady // výzdoba u Fora // ten dortík co si dala K. si zasloužil fotku

moje jahodové potěšení // dárečky :-) od Kačí // vánoční stromek na náměstí // a svíčka od Mišul :-)... jak to mění barvy je mi záhadou

A ještě vánoční píseň bez které by to prostě nešlo :-).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ty světýlka ve tvaru hvězdiček jsou kouzelný!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :-)... říkala jsem si, že budou lepší jak obyčejný :-)

      Delete