my 22 birthday

12:17 PM

Než nastalo v tomto týdnu zápočtové šílenství... minulý víkend jsem oslavila, že jsem zase o rok starší. V pátek jsem si udělala relaxační den s horkým džusem, Vampire Diaries, Glee a The Big Bang Theory... pak jela s mamkou na nákup do Tesca kde jsem dopořídila vánoční dárky a nějaké suroviny na dort, který jsem pekla ještě ten večer. Byl fakt dobrej ale těsto příště udělám alá cheesecake.

V sobotu jsem se pak flákala taky. Barvila jsem si hennou vlasy, lakovala nehty, natáčela vlasy, dělala jednohubky a odolávala pokušení se vrhnout na ten dort v lednici. Chvilku před 8 dorazila Kačí s Tomem a vyrazili jsme do Topu. Oslava mohla propuknout. K mé neradosti se tam odehrávala akce... a to akce fotbalistů... ale přežili jsme to. A ještě jsme někteří u kámošky Dituš do rána popíjely a hráli Alias :-). No a tady jsou fotky...


přidejte se k temné straně, máme sušenky // sníh // horký Relax džus jablko a skořice // TBBT

kešu od maminky // už ztuhlý dort // pijeme, hodujeme... slavíme :-) // šáňo od neznámého fotbalisty

kámošky číča Rozinka // dárečkyyy... taštička s nima no :-D // mňamka od Mišul // hot milky blueberry bubble tea

You Might Also Like

0 komentářů