One Big RANDOM

12:17 AM

Protože mám poslední týdny docela nabyté školou (jo, zápočtový týden nám šoupli před Vánoce) a do toho ještě učím, a snažím se číst a po večerech relaxuju u seriálů tak toho moc nestíhám. Teď mě do toho čeká ještě oslava narozenin a koncert UDG (plus zajít pro ty vymyšlené vánoční dárky)... a to mi tenhle rok nějak do plánů už nezapadají vánoční trhy v Drážďanech, měla jsem vidinu že tam chci tenhle rok prostě jet. Stane se. A jelikož už stejně nevím co bych vám tu žbleptala tak tady jsou fotky:

jahodová limonáda // Rozbřesk II kino // obráceno na listopad // ovlivněna Větrnou hůrkou jsem si pořídila vřes

miluju ty svíčky // lushujeme // Bubble Tea liči... mňamózní // medík pro Půa

náš líný trhač // nuda na nástupišti // ve vlaku čučíme znova na trailer // a dočítáme Nástroje smrti - Mortal Instruments

Vánoce Vánoce přicházejí... // latté asi po sté ale tentokrát prostě dokonale vrstvené // nová plocha // školní zastávka

dole prší // deštník zespoda // a na kopci u nás už je sníh // kaktusový džus

to abyste viděli jakej... a jak mi krásně ladí k polštářkům :-D // jupiii, už mám taky London bus - od kamarádky z Anglie // školní prácička pro interaktivní tabuli na téma Jobs // nové zlato-červené nehty

autobusů není nikdy dost // čítání na Britskou literaturu II // přišel k nám Mikuláš // skvělá Anna Karenina... zajímavěji natočený film jsem asi ještě neviděla

You Might Also Like

5 komentářů

  1. :-) tak to se těš, opravdu zajímavě se tam mění prostředí :-)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. jak vidíš tak to fakt existuje :-D ale kaktusová ledová tříšť je lepší ;-)

      Delete
  3. zboznujem taketo random prispevky:) najviac sa mi pacia tie vsakovake pitia:) hned by som si daco dala!
    Inak nezabudni sa zucastnit stale prebiehajucej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. svíčky!!

    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    ReplyDelete