12.12. 2012

4:32 PM

Mám problém. Sice poněkud hloupý v porovnání s jinými problémy, ale mám ho. V pátek je mi o rok více takže v sobotu slavím narozeniny, a protože jsem tento rok vymyslela, že ty narozky prostě zase oslavím i s dortem a jednohubkami (jako jsem to léta dělala: jako malá doma a pak posezením u mě s pár lidmi a následným vyražením do společnosti, což jsem loni vynechala) tak hledám nějaký nápad na ty jednohubky. Samozřejmě, že se moje narozky neobejdou bez těch s česnekovo-sýrovou pomazánkou a mandarinkami. (Asi se teď docela divíte ale dokud to nezkusíte tak nevíte o co přicházíte. Kamarád pár let zpátky na silvestra prohlašoval, že je to lepší než sex.) Bez těch si prostě narozeniny, Vánoce či Silvestr nedokážu už představit. No, jenže tento rok hledám nějakou druhou variantu. Takže pokud máte nějaké milované variace, doporučení je velmi vítáno :-).

V rámci svého blogerského působení také cítím povinnost vám sdělit, že Relax: Zimní edice, Jablko se skořicí je úplně super horkej džus, v HM mají ve slevě laky na nehty a taky tam mají super roztomilé a příjemné "tepláky" na doma :-).



No a na závěr tu mám pro vás písničku. Mojí aktuální posedlost. Kdo uhádne k jakému z nadcházejících filmů roku 2013 patří, má bod :-).


You Might Also Like

0 komentářů