co se zase děje u mé maličkosti

1:29 PM


taková pěkná středeční námraza

konečně je to tu... v AJ jsem to číst nechtěla jelikož inkoustovou čtečku nemám, v noťasu se blbě čte a když už je mám všechny česky tak jsem nechtěla mít jedinou v angličtině... kvalitu omluvte... fotila jsem jí hned ten večer co jsem jí v pondělí cestou domů koupila

když jdeme s Dituš a Denčou a možná i Mišul dneska do toho kina... a navíc zlatej lak ještě nemam a nějak se mi líbil k vínové :-)

úterní oběd :-)

čtení pro sychravé dny :-)

průhledný růžový deštník koupený kdysi na Code Mode... škoda že ho zrušili :-(... a to zelené jsou sluchátka :-D ale to jste jistě poznali sami

Dracena stále přežívá a hezky roste... ta mamky ale odešla... holt ta moje Ikeácká asi víc vydrží když se mnou jela z Prahy :-D

Pokud jde o to co jsem tenhle týden vyváděla tak jsem se nechala unést trailery na Mortal Instruments, The Host a Warm Bodies u kterých jsem se znovu pustila do čtení. Zjistila jsem dokonce, že už jsou vydaný v češtině ale já si je hezky dočtu v AJ a pak si někdy pořídím Aj verzi s bílou obálkou, ta se mi nějak líbí nejvíc. Je taková jednoduchá a zajímavá... a pak pravila kámoška... taková Dr. HOUSEovská :-D.

Ve čtvrtek jsme měli se třídou vyrazit do indické restaurace na třetí školní pivo ale nějak to osazenstvo postupně odpadlo takže jsem si to aspoň vynahradila v pátek s Miš v Topu na vínko s kolou. Včera jsem pekla skořicový muffiny s jablkama protože mamka přijela od kamarádky a přivezla jabka ze zahrady... a ty sice nevypadaj vždycky jak pro Sněhurku ale rozhodně krásně voněj... tak... podzimem. Děsně miluju věci jako pletený ponožky s bambulema, barevný podkolenky, pletený svetry a šály, skořici, vanilku, jablka, čaje, horkou čokoládu s marshmallow, svíčky, světýlka, pohádky, sníh, pletený rukavice, sobi.... všechno tohle mi dává takovej teplej huňatej pocit vánoc. No... takže když kámoška oznámila, že jede do Ikey... mám u ní dvě svíčky :-) - vanilku a skořici. Těším se až se za ní v pondělí stavím v práci a proběhne výměna: svíčky x korunky. Dneska jsem dělala oběd a pak jedu na 5 do města. Ideálně vlastně asi spíš na půl 5 si vyzvednout na nádru In-kartu, vybrat nějaký korunky a pak na vínko a od 18:30 do kina.

Jinak mám pocit, že celý víkend nedělám nic a jenom myslím na to jak sakra jenom napíšu tu esej na Gosford Park a práci na písemný projev: Invent a country. A tak celkově... že bych měla něco do tý školy dělat ale buď je na tu práci ještě čas a když není tak nevím jak začít. Nemám nápad. Děs.

You Might Also Like

0 komentářů