střípky minulého týdne

8:25 PM

Takže... mám tu ještě nějaké věci z poslední doby, které jsem vám neukázala... takže tady jsou... plus něco málo o minulém týdnu a víkendu.

placky dovezené z pražského Fancity koncem října a jedna, které jsem prostě neodolala kvůli tomu nápisu.. takže... KEEP CALM AND GO SHOP

zásoba čajů na podzim a zimu... nejvíc miluju Sweet Apple

Na podzim, v zimě a docela i na jaře se prostě neobejdu bez čajů. Od té doby co chodím na VŠ a mám Starbucks termohrnky tak si prostě musím téměř denně ráno udělat čaj. Miluju když dorazím zmrzlá do školy a mám horký čaj tak akorát na pití. Ve čtvrtek mě mamka vyzvedla po tom co jsem doučila a stavily jsme se v Tescu pro něco k jídlu a taky jsem potřebovala dovymyslet dárek pro kamarádku k narozeninám -  ideálně něco do bytu. Takže nakonec jsem pořídila Dracenu (kytka... taková malá palmička) a sůl do koupele od Baley.... čokoládovou. No a když už jsme v tom krámě byly tak mi samozřejmě neutekl velký regál s novýma druhama čajů... měli ještě pár dalších ale mě upoutaly tyhle.


Bela sprcháče do zásoby... nj, jsem cvok :-D... ale neberte to, jeden za 30 Kč

ještě letáček co jsem přivezla z FC... někdo ho tam ztratil u stánku s plackama kde jsem příležitostně dělala... kolega ho našel

rozloženo... jestli mi vyjde ten Erasmus příští rok tak si do těch studií u Londýna rozhodně udělám výlet... to je prostě nutnost... a doufám, že tam budou mít nějaký pěkný předměty na koupení... třeba dobroty z Medového ráje... to by bylo :-)


No... a když jsem teda ve čtvrtek lítala po městě a sháněla dárek, šla si koupit legitku, vyzvednout fotky, nechat dát nový jezdec na zip do kabátu... a možná ještě něco... tak se přece v pátek muselo jít pařit. Ty kámoščiny 22 narozky samozřejmě. Ekšn opravdu nezapomenutelná. Hlavně v tu chvíli kdy do mě nalili dva absinthy, kousek výborný pizzy a vytáhli mě na parket k tyči. To by ještě bylo dobrý. Ale to, že mi kámoš/známej ve finále večera pozvracel zvenku kus kabelky kterou jsem pak teda vzala a přesunula se s ní na záchody kde sem jí hnedka spláchla vodou načež jsem musela vyndat všechny věci (ty byly naštěstí v pohodě) a dát je do dárkový papírový tašky... abych tu kabelku šla pořádně opláchnout ještě jednou. No, na to nezapomenu. Někdo prohlašoval, že vážně vím jak si užívat :-D. Druhej den mi blbě nebylo, tašku jsem vzala pro sichr ještě i doma mejdlem a kartáčem... a bylo. Přežila jsem to všechno

No... jsem zvědavá jak budou vypadat ty moje 22 co mám za měsíc :-).

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Závidím placky, ty s motivem Game of Thrones, aww ... taky fanynka Starků a Targaryenů? :) Na čaje se též musím podívat, díky za tip! Já 22 slavím cca za 6 týdnů, taky jsem na to zvědavá. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jasně, zrovna jako i moje mamka, která prvně vznesla nápad shipovat Daenerys a Snowa :-)

      od tipů tu jsem ;-)

      tak to si to pořádně užij :-) já se o to u sebe rozhodně budu snažit... a bez blinkání

      Delete
  2. Ahojky..Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    ReplyDelete