fotím, fotíš, fotíme

9:16 PM

Nechala jsem vyvolat fotky z toho malého červeného foťáčku dole... no a dneska je byla vyzvednout. Vylezlo z toho místo 36 akorát 14 fotek za který jsem zacvakala 184 Kč. 129 bylo za vyvolání filmu a zbytek se načetlo za fotku za kus. No nevím... s Dianou F, lomo filmem a příslušným prostředím by to snad bylo lepší ale nějak se bojím... šla bych do toho až tak až bych si splnila sen o zrcadlovce. Ono... není to sranda... takovej peněz a přijde mi to dost málo muziky. Když sem vyvolávala pár digi fotek na větší formát tak to bylo levnější.



tahle jediná se mi asi vážně opravdu moc líbí... je taková... lomo style















You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahojky, dovolila jsem si tento blog nominovat ....

    http://ajka-uajky.blogspot.cz/2012/11/blog-post_11.html

    ReplyDelete