lushmania

9:48 PM

Samozřejmě že jsem zase neodolala poštovnému zdarma a musela jsem si něco objednat. Moje volba padla tentokrát na všemi tak poptávanou a vychvalovanou Brusinkovou štolu. Moje maminka když to prvně viděla tak prohlásila "Fuj, co to je?" a pak dodala že "to ale krásně voní." No a v tom má rozhodně pravdu. Já sama nemám nijak problematickou pleť takže se mi špatně posuzují účinky jako: zbaví vás akné, černých teček, mastnoty apod.... ale jedno vím o Lush maskách a čistítkách jistě... i se svojí neproblematickou pletí zaznamenávám po použití větší hebkost... no a pak mě hlavně dostává již výše zmiňovaná vůně. Brusinková štola mi hned navodí pocit Vánoc... medu, oříšků, cukroví... je to taková sladká hřejivá vůně akorát tak do sněhu a mrazu.

No a protože jsou Lush víly jednoduše báječné tak mi kromě vzorku Mask of Magnaminty, o který jsem si poprosila (a kterou jsme si dneska s mamkou obě na sebe napatlali...takže i naše Vikča čuchala ten mentol všude kolem :-D) přišel ještě kousek mýdla Andělský třpyt. Ještě jsem se s ním nemyla takže o třpytkách a účinku na pokožku toho moc ještě nepovím ale rozhodně také krásně voní. Nevím už jestli jsem zblblá komentama na stránkách Lush ale také mi připomíná lipo nebo nějaké jiné podobné bonbóny... a trošku snad i ty mandarinky. Každá část prý voní trochu jinak... já mám růžový kousek. Jen jsem ho nějak zapomněla na fotku rozbalit.

Co jste si naposled koupili od Lush vy? Znáte? Máte rádi nebo ne? Či třeba dokonce Lush nesnášíte? Podělte se :-).





Tak... a samozřejmě nezapomeňte, že Lush má do 18.11. opět poštovné zdarma :-).

You Might Also Like

1 komentářů

  1. naposledy od Lush mám bubble gum scrub na rty, ale nakupuji v Německu kde mají větší výběr =)

    ReplyDelete