vampires, pies and drinking coffee

5:06 PM

Na 8 do školy na British cultural studies kde nám v učebně zakázali pít takže můj termohrnek s čajem musel až do pauzy zůstat v tašce, v mezičase před doučováním juknout na nové The Vampire Diaries, na 12 seběhnout od školy a učit... a nakonec kafčo v Džungli (docela se ta naše přezdívka pro tuhle kavánu chytla na pár dalších lidí) a couračka po krámech s Kačí :-). Později odpoledne jsem ještě jela domu, přišla véča, telka a někdy kolem 20:25 jsem mrzla venku a čekala na kámoškou s kterou jsme šli do Topu (místní bar/hospoda... vyberte si... pití tam maji a hrajou). Na druhou jsem přišla domu, hupla do vany abych ze sebe smyla tu hospodu... kouř... a šla chrnět :-).


Kačí a její mátový ledový čaj



moje vínko s colou... taková moje klasika... takže ani ta prohibice předtím mi vůbec nevadila


V sobotu vstávačka někdy kolem 9, hezky snídaně, pak nějaká práce do školy, oběd a kolem druhý jsem se vykopala ven... že se teda půjdu podívat na ten Geetacon u nás. Zábava fakt mrtvější než minule, velký programový mezery a všude pobíhali náctiletí přívrženci anime. Čekala jsem, že by to mohlo být lepší jak minule ale opak se stal pravdou. Bylo to horší. Na to, že měli od července čas na přípravu tak nevychytali vůbec nic. Akorát jsme teda pokecali s kámoškou z UL a kámošem z Teplic a pak to na 5 rozpustili domu. Dala jsem si véču, pustila telku a brouzdala po síti - klasika. Večer jsem si pak hodila HM borůvkovou masku a usnula u Harryho Pottera 6.

nová taška... aneb úlovek za 300 místo 650


Geetacon 2.0


Po líné sobotě přišla líná neděle. Probudila jsem se někdy ve čtvrt na 12. Studentka nemocná takže jsem učit nejela a mohla jsem se dál válet. Byla jsem docela mrtvá po "ránu" a ještě pořád docela jsem. Navíc venku neni už moc hezky tak to počasí taky působí. No... abych nakonec něco dělala tak jsem se po obědě pustila do pečení a udělala apple pie (jablečný koláč) v americkym stylu. Zas se mi moc povedl :-D a tak tu mám pro vás fotky abyste si mohli zaslintat :-D. Recept jsem kdysi dávno našla u Cassidy. Já ubrala oříšky, místo mleté skořice použila skořicový cukr a přidala šťávu z jednoho citronu a citronovou kůru. Rozhodně doporučuji vyzkoušet :-)!

jablíčka ze od mamčiny kamarádky ze zahrady


před přidáním horní vrstvy těsta


už upečený... tentokrát se mi nechtělo dělat s mřížkou tak jsem vyzkoušela takovou nějakou rádoby hvězdičku

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Parádní fotky a kabelka vypadá krásně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dík :-)... můžeš zkusit hádat čím fotím :-D

      Delete
  2. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway. Hraje sa o 600,- Kč voucher :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    ReplyDelete
  3. Ta ušatá čepice je kouzelná :-) A ten koláč, mňáám!

    WorldByBella

    ReplyDelete