friday is the best day to stay in bed

12:11 PM

Jo, dnešní pátek je jako dělanej na to zůstat celej den v posteli. Venku ani stopa po sluníčku, na netu nový The Vampire Diaries, karamelový latte a oreo sušenky od maminky k svátku (překvapení navíc ke kabelce).... co víc si ještě přát. Zatím to zůstání v posteli dodržuju. Hezky využívám toho, že Britská kulturní studia od 8 se dnes nekonaj, doučování od 11 taky ne... a já tak musím z postele vypadnout a dojet do města až na půl 6 protože to učim. (Ještě bych se teda měla vykopat udělat si ty nejbestovnější špagety k obědu). Myslím, že se mi po tom dni válení fakt nebude chtít. Ale penízky jsou potřeba. No a večer jdem na půl 9 či 9 zapít s kámoškama ten náš dnešní svátek :-).O víkendu mě pak čeká přemýšlení co s sebou a balení na Fancity, k tomu práce do školy a v neděli učení. 

Damon <3

 dnešní ranní karamelové latte se skořicí

 od kamarádky Niky

dobroty od maminky... mňam

A jak trávíte pátek vy? :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. To si někdo užívá :)) Na nový díl deníků se mrknu večer, to je nejlepší atmosféra :) Já měla na pátek taky naplánované válení v posteli, ale nakonec jsem objela všechny příbuzné, které jsem skoro měsíc neviděla. Takže klidu jsem si užila až zase večer :D

    ReplyDelete
  2. :-) já to vždycky s TVD nemůžu vydržet takže koukám jakmile mam čas... no a s večerem jsem to měla obráceně... přes den válení a večer ekšn :-)

    ReplyDelete