instagram friday night

2:39 PM

Jak tři Míši zapíjeli svátek :-). To se takhle jednou večer v jedné hospodě 19. října sešli tři Míši a už to jelo. Zapili jsme svátek a navíc jsme každá dostali od jednoho kamaráda růži a od dalšího Raffaello. Takže povedený večer a protože jsme to nepřeháněli tak mi ani dneska nic není :-)... popravdě málokdy je mi blbě. I loňských 21... několik panáků a střídání alkoholu jsem přežila bez větší úhony - nezvracela jsem a jsem na sebe za to náležitě pyšná :-D, dokonce jsem tenkrát dostala za to čokoládovou medaily.


 

Domu jsem dorazila kolem 1, dala si vanu i s mytím vlasů (ten fujtajbl kouř musel pryč) a ještě si přečetla kus Hex Hall, kterou jsem dneska dokončila. Kromě dopřečtení Hex Hall jsem si taky udělala kus práce do školy takže mě čeká jenom doladit překlad a napsat recenzi na cokoliv (kniha, kapela, CD, film...). Teď si asi dám Lush masku na vlasy a něco si pustim. Bye.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. gratuluju k nezvracení :D a opožděně všechno nejlepší :)
    a čumím,že jsi po slavení ještě zvládla tolik věcí :) jsi dobrá! :D
    hezký post!

    ReplyDelete
  2. To všechno jsi udělala po tom, co jsi přišla z té akce? :D Jestli jo, tak konečně někdo, komu se nejlépe pracuje, když přijde z večírku :)

    ReplyDelete
  3. tak vzhledem k tomu že píšu, že sem Hex Hall dočetla v sobotu - v den psaní článku - a pak "Kromě dopřečtení Hex Hall jsem si taky udělala " tak i úkoly jsem dělala v sobotu

    ReplyDelete
  4. Koukám, že jsi taky blázen do instagramu :D Super blog, sleduju :)

    ReplyDelete
  5. tak dodatečně přeju k svátku =), my vždycky po akci jsme rádi že vidíme =D

    ReplyDelete