lipstick Kate 01 od Rimmel a jak jsem se asi zbláznila

5:51 PM

Já se snad musela zbláznit. Nikdy by mě totiž nenapadlo pořídit si rudou rtěnku. No, nakonec jsem pod lehkým vlivem Kačí tak učinila... a tak si teď zvykám na tuto krásnou rudou Kate 01 od Rimmel. Podle mého malého průzkumu seženete tuto řadu v DM za 149,- a v Rossmannu za 129,-. Já za ní po slevě 10% dala pěkných 116 Kč. Koupila jsem si jí včera takže jsem s ní dneska vyrazila prvně na veřejnost. Dávám si pod ní ještě balzám ačkoliv rtěnka sama o sobě pěkně hydratuje a řekla bych že docela vydrží i když tady nemůžu porovnat s jinými značkami jelikož se musím přiznat, že to je moje prvně koupená rtěnka vůbec. Vždycky jsem byla spíš balzámová a lesková :-). Teď jsem vsadila na Kate a zatím jsem spokojená. Navíc se mi strašně líbí její jméno se srdíčkem napsané na rtěnce, černý jednoduchý obal, korunka vyrytá na víčku a nápis Rimmel London na lesklém pruhu uprostřed (po zavření rtěnky).

a abyste taky věděli kdo že vám tu píše :-)... foceno dneska na procházce s naší Vikinou

nové Balea přírůstky



Dál mi do sbírky přibyl sprcháč a balzám od Baley. Sprcháč červený pomeranč, jak je u Baley (alespoň pro mě) zvykem, úžasně voní. Pomeranče mi hned vedle skořice, vanilky, hřebíčku, jablek a dalších podobných vůní navozuje vánoce takže se mi k podzimu a zimě krásně hodí. A na druhou stranu... citrusy jsou letní ovoce... takže kdo by taky nechtěl kus léta ve své koupelně :-).
Co se tělového mléka týče tak to bez aplikování na tělo moc cítit není. V obchodě jsem si ho moc neočuchala. Po aplikaci je to vůně jemná a příjemná. Tento bodylotion navíc vysoce hydratuje. Obshuje totiž  z 40% tělové oleje - mandlový a slunečnicový. Takže pokud jste jako moje kamarádka, která si dá před tím než jdeme večer někam ven sprchu, namaže se a pak se oblíkne... tak na to radši zapomeňte. Lepší je namazat se když nikam nespěcháte protože budete pěkně promaštění :-). V zimě vám za to vaše pokožka jistě poděkuje.

Tak... to by asi bylo všechno co jsem vám pro teď chtěla sdělit a teď ještě nějaké fotky z dneška :-).

nějak se na mě nechtěla podívat... modelína moje :-D


nuda při gramatickym semináři... ale spíš to byla historie a debaty o ničem... tak proč si nevyfotit tašku


jdu si takhle parkem...



a taky čučim z okna


Koupili jste si někdy něco co byste do sebe nečekali? 

Kdy a co to bylo? :-)

You Might Also Like

2 komentářů