Podzimní radosti a den blbec

8:18 PM

Miluju podzim. Obzvlášť náš kampus... i když to není úplně ideální tak mi to pořád připomíná takovou tu atmosféru krásných univerzitních budov ze seriálů... třeba z Gilmorek. Plus zbožňuju zachumlávaní do teplých svetrů a ponožek, šál a rukavic... popíjení čaje nebo kafe cestou do školy a na ranních přednáškách. Tahle podzimní nálada mě už chytá docela dlouho. Myslím, že už někdy v srpnu jsem skučela po čaji a pletenym svetru.


Jinak jsem dneska měla pěkně den blbec. Student mi zrušil doučko a ještě jsem v tý škole sice byla hodinu a 3/4 cca ale trpěla jsem tam. Chci na literaturu zpátky svého oblíbeného profesora a ne rozklepanýho učitele co mele jedno přes druhý a ještě czenglish. Děs běs. Asi ten semestr nepřežiju.

A co vy a podzim? A ještě... kdy jste měli takový poslední den blbec?


You Might Also Like

5 komentářů

  1. ach,zš česká mládež ..dva roky zpátky co jsem tam chodila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já kolem ní akorát chodím... už dva roky :D

      Delete
  2. Podzim mě v žádném ohledu nebaví. Mám ráda extrémy - buď horko nebo zima. Nic mezi tím :)

    ReplyDelete
  3. já podzim miluju ! =) líbí se mi "zachumlávání" do teplých svetrů a pití čaje

    ReplyDelete