all these little things that make us happy

3:03 PM

Podzim je v plném proudu a tak i zimní semestr. V poslední době se docela nezastavím a když jo tak mám většinou náladu jen se válet a nedělat nic. Škola, úkoly, příprava na doučko, učení... a jeden se nezastaví... ale pozitivní na tom je, že mám pak korunky, které můžu utrácet a dělat si tak radost. I když bych se měla zastavit a začít dávat stranou peníze na vysněnou zrcadlovku. Když to všechno dobře půjde tak se mi to do jara mělo podařit. Všechno záleží na doučku a na ježíškovi.

No a protože na podzim je nejlepší zalízt si pod deku s knížkou a čajem (a taky proto, že zbožňuju Archera Crosse z Hex Hall a čekala jsem od začátku srpna na další díl) tak jsem si udělala radost a koupila si knížku, čaj, kafčo a rovnou i sklenici (Nanu Nana 30,-). Už se mi nechtělo čekat na výlet do Ikei. A taky jsem si o prázdninách dala cíl přečíst tento rok 45 knížek a pořád mi jich 8 chybí, nějak jsem měla o prádninách čtecí ale teď už to tak moc nestíhám. Vždycky jsem večer ráda, že si pustím nějaký seriál (třeba The Vampire Diaries, Glee, Revolution, The Walking Dead atd atd... koukám na mraky věcí... kdybyste chtěl někdo něco doporučit tak se klidně zeptejte a já vám podle toho co sledujete třeba poradím) a usínám u toho... na koukání do písmenek nějak nemám energii. No a teď k původní věci...

moje radosti... čaj, lattečko a kniha

dneska jsem ho ráno měla a krásně voní... musím si někdy při nákupu pořídit ještě ten s jahodama

bála jsem se jak mi to prvně půjde ale docela to šlo... podívejte se sami níže


vualá... moje dnešní Latte


Myslím, že se docela povedlo a příště to bude ještě lepší... hlavně nezapomenu na tu skořici :-).


A co vy a vaše radosti? Máte rádi Latte? Vozíte si po ránu do školy čaj? Co zrovna čtete? Či co vám dělá nejčastěji radost?
Jsem zvědavá a těším se na vaše odpovědi :-).

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Latte mám taky, tak jsem zvědavá, jak se mi podaří. :D A ten čaj je výýýbornej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, moc dobrej čaj :-)... a Latte jsem dneska zjistila, že existuje i karamelový tak se těším až ho zítra vyzkouším

      Delete
  2. Čaje jsou taky moje radost, když se objeví nová příchuť, hned ji mám doma. Se čtením to mám stejné, taky si radši pustím odpočinkově film, abych tak nenamáhala oči, ale čtu Orwella - 1984 :)

    ReplyDelete