RYTÍŘ, KTERÝ NECHTĚL BOJOVAT: KNIHOMOL VS. DRAK

1:50 PM

Autor: Helen Docherty,Thomas Docherty | Nakladatelství: Drobek | Počet stran: 32 | Datum vydání: 28.3. 2019

Anotace: Leo dělá svým rodičům starosti. Místo aby se účastnil soubojů s ostatními rytíři, pořád by si jenom četl. Jednoho dne mu proto darují novou výzbroj a pošlou jej zkrotit zlého draka, co tyranizuje daleké město. Utká se s ním však Leo v boji, nebo najde jiný způsob? To se dozvíte na stránkách této překrásně ilustrované knížky.

Moje pocity: Tato knížečka mě zaujala na první pohled! Krásná obálka a příslib poutavého příběhu s drakem a knihami 😊. Ten kousek mojí duše, který stále zůstává dítětem, prostě nemohl odolat a knížka nezklamala. Je to krásná pohádka, naprosto ideální pro děti před spaním 🙂. Vážně škoda, že už mi dávno není třeba 5, abych jí po babičce či mamce chtěla pořád předčítat. Ve svém věku jsem si jí holt přečetla sama 😁😂 a můžu se tak maximálně těšit až budu mámou a babičkou já a budu jí moc předčítat těm prckům, ve kterých tím snad vzbudím lásku ke čtení 🙂. I myšák z téhle pohádky dokazuje, že někdy jsou slova a příběhy totiž mnohem víc než meče!





Tenhle poklad najdete TADY  💗😉.
Já děkuji za zaslání Knihy Dobrovský!


You Might Also Like

0 komentářů