MALÝ PRINC: NÁDHERNĚ ILUSTROVANÉ PŘEVYPRÁVĚNÍ

4:21 PM

Autorka: Agnés de Lestrade | Nakladatelství: Pikola| Počet stran: 56 | Měsíc a rok vydání: 03/2019

Anotace: Neobyčejná obrázková knížka a nadčasový příběh, který vypráví o lásce, přátelství a důležitosti pout. A o tom, jak dospět a neztratit přitom naše dětské já. Agnes de Lestrade a Valeria Docampo, mezinárodně úspěšná autorka a ilustrátorka, znovu procházejí mistrovské dílo Antoina de Saint-Exupéryho a jedinečným a velkolepým způsobem ho převypravují. Kniha je určena dětem od 5 let.

Moje pocity: Liška, růže, baobaby, ovečka, letec, planetky... to vše je Malý princ 💗👱‍♂️🌹🦊. Nadčasový příběh o letci, který havaruje v poušti a potká blonďatého chlapce, který si říká Malý princ a vypráví mu příběh o své domovské planetce zamořené baobaby, o své růži, o lišce, kterou si ochočil a o ostatních planetkách, si od prvního publikování v roce 1943 získal srdce nejednoho čtenáře. 

Mně si Malý princ, jeden z nejznámější příběhů, získal až v dospělosti. Okamžitě po prvním přečtení jsem se do této fantastické pohádky s filozofickými myšlenkami zamilovala. Tento čarovný příběh o přátelství a důležitosti pout je podle mě jednoduše nesmrtelný. Myslím si, že právě díky těmto tématům a skrytým moudrům je pro něj velmi lehké získat si čtenáře napříč generacemi. Já osobně bych se moc ráda setkala s Malým princem a namalovala mu beránka.

Toto zjednodušené a ilustrované převyprávění známého příběhu pro nejmenší čtenáře, které je dle mě vhodné pro úplně první seznámení s Malým princem (třeba jako pohádky přečtená před spaním), mi učarovalo na první pohled. Knížka je to opravdu nádherná. Ochat a achat nad tím provedením bych mohla klidně hodiny. Příběh Malého prince mohu s klidným srdcem doporučit všem věkovým kategoriím a jsem si jistá, že ilustrace v tomto převyprávění učarují jak dětem tak dospělým. Já tuto nádherně ilustrovanou verzi jednoduše zbožňuji 😊.

Autorkou ilustrací je Valeria Docampo a na její další tvorbu se můžete podívat na jejích stránkách 💗.  Doufám, že u nás vyjdou i další knihy, které ilustrovala. Zaujala mě například Cinderstella.



Za knížku k recenzi moc děkuji nakladatelství Euromedia.
S Malým princem se můžete potkat na planetce Knižního klubu.



Co si myslíte o příběhu Malého prince? Jak se vám líbí tyto ilustrace? 👱‍♂️🦊

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tohle vydání už jen takhle od pohledu působí vysloveně kouzelně. *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to kouzelný :-) ukážu až přijdeš na návštěvu

      Delete