PODZIMNÍ BOOKSTORMING 2019: VŮNĚ KNIH A NÁLOŽ INFORMACÍ

1:40 AM




Hoj všichni! Jak jste si někteří asi už všimni na instagramu, tak jsem v neděli 8. září byla na podzimním Bookstormingu od Knihy Dobrovský. Tam jsem já a další blogerky/bookstagramerky či blogeři/bookstagrameři měli tu jedinečnou příležitost se naživo podívat do jejich skladu pro e-shopové objednávky. Byla to jízda! Jen bohužel ne doslovně, protože se vozily pouze knihy 😄. Lidem je to zakázáno. My jsme se pro změnu dozvěděli spoustu zajímavých informací o tom, jak to vlastně při expedování objednávky vypadá, kolik se tam tak otočí zaměstnanců či množství dotazů v předvánoční špičce. Doufám, že to teď nepomotám, když řeknu, že v tomto období jede sklad 24/7. Jinak je jeho provozní doba od pondělí do pátku, od 7 do 7. Na zákaznické lince je 14 lidí. Bylo toho hodně 😃, ale já si bohužel nedělala poznámky jak ve škole 😂. To jsem možná měla. Nicméně ty perličky si pamatuji myslím docela dobře. 

Takže šup na bizarnosti a vtipné omyly😃. Občas se prý stane, že objednávající sedící někde doma za monitorem moc nepřemýšlí a objedná si třeba pouze jen jedno ořezávátko😂, ke kterému samozřejmě zaplatí dopravu. To je prý ta nejmenší věc a objednávka, kterou kdy odesílali. Je vidět, že někdy jsou zákazníci jednoduše přepracovaní či v takovém vytížení či stresu, že moc nepřemýšlí. Při této historce jsem si nějak představila unaveného rodiče, který prostě zapomněl nakoupit všechny školní potřeby a doma má malého Sheldona Coopera (nebo tak), který má panický záchvat, že nutně potřebuje ořezávátko, které nemá. Správně se teď domníváte, že ve skladu mají kromě knih i školní potřeby. Dále tam najdete také svíčky, deskové hry a tak. Také někdy mívají potíže s jedním plazem, hračkou. Mají červeného a zeleného plaza, a musí dávat pozor, aby vždy odeslali toho správně barevného. Také se stalo, že někdo místo 3 balíků desek, tedy 3x100, poslal desky jen troje. Zákaznice to prý vzala s humorem 😄.








Došlo samozřejmě i na představení všech novinek nachystaných na podzim, bezvadné občerstvení a spoustu dalšího povídání.

Kluci z Kreatiky nás zasvětili to tajů obálek a knižních trailerů. I když ne úplně souhlasím s tím, jakou má nějaká kniha obálku nebo jak je udělaný trailer, tak to bylo velmi zajímavé povídání. Rozhodně do toho jak v Knihy Dobrovský, tak v Kreatice dávají srdce. No a také se jim tam dějí vtipné příhody. Třeba s tím, jak a z čeho se vlastně vyrábí led a sníh na fotky pro obálky, jak využívají na focení a točení všechny svoje kolegy, jak někdy musí hledat na Pražských univerzitách v řadách studentů Afro-Američana do knižního traileru na Nyxii nebo historka s vyvoláním fotek z pohledu stalkera. Paní ve fotolabu se netvářila zrovna nadšeně. Nj, když v automatu dojde jako na potvoru papír, nedá se nic dělat 😅😄.











Z bookstormingu jsem rozhodně neodjela s prázdnou. Právě naopak! Celkem se to proneslo... do Klárky auta 😃🚗. A cože jsem to dostala? Nu, co jiného si přivést z knižní akce než knížky. Sáhla jsem po Ideálním světě, která mě zaujala tím, že mi při povídání o ní hned připomněla seriál Black Mirror a jednou věcí také trochu Smrtku. Jsem na ní moc zvědavá. Dále jsem si vybrala Neotvírat! Kouše!, která se do mého hledáčku dostala již v létě. Už ten název městečka "Horní Suchopár" je naprosto boží a moc se na to těším. Ráda si občas přečtu nějakou srandu pro mladší čtenáře, alespoň pak vím, co doporučit dětem okolo. Navíc se tak nějak těším až budu jednou číst těm svým. Zásobu knížek na to budu mít bohatou 😊😄.

Naprosto suprová věc, tedy kromě výborné čokolády od Lindt, je Game of Thrones hrneček s objemem 0,63l 💗, což je perfektní velikost na pořádný čaj nebo kafe, ale také se do něj v pohodě vejde třeba polévka, nudle, jogurt s ovocem... a tak 🙂. Já mám strašně ráda velké hrnky. Už mám v plánu jak si do něj budu teď na podzim dělat chai latte a také čaje od Loyd 💗, které jsme nejen pili přímo na místě👍, ale které mám také doma. Stále ještě mám ty z letního bookstormingu, jelikož si v létě moc čaje nedělám, i když vím, že se dají připravit ledové verze. Prostě na to zapomínám 😄. 

Za to na podzim a v zimě mám v průměru jeden čaj denně. Za zmiňovaný hrneček a také za zápisník moc děkuji POSTERS.CZ 💗💗💗. Řekla jsem si, že by bylo fajn vám usnadnit případné hledání takže vám sem hodím odkazy na hrnek pro Targaryeny a pak na ten pro Starky. Doufám, že jsem to nepřehlédla, ale jiné GOT rody jsem tam v tomto provedení neviděla. Ve trochu jiném tam najdete například i Lannistery. Jinak hrnečků a dalšího GOT merche  (trička, plakáty, misky, klíčenky...) tam mají spoustu. Z nabízených fandomů vám vyjmenuji například Stranger Things, Harryho Pottera, Star Wars, Marvel atd. Mrkněte tam 😉. Sama mám na Vánoce takový malý plán, který tu ale nemohu rozvádět, protože jako správný Ježíšek to musím udržet v tajnosti. Mě se tam líbí například tento plakát, klíčenka, kotlík 👍 a pobavila mě tato snídaňová sada 😁. No a výše zmiňovanou knihu k Přátelům si můžete doplnit těmito super magnetkami. Ta fialová vám bude parádně pasovat k obálce.

Také děkuji Piatniku za karetní hru High Voltage. Já mám deskové a karetní hry moc ráda. Líbí se mi, že je to i klidně jen pro 2 hráče. Takže... kdo si chce přijet zahrát??? 🙂😊



Moc děkuji Knihy Dobrovský za pozvání, jejich týmu za organizaci, klukům z Kreatiky za zajímavé informace a všem partnerům - a samozřejmě KD - za dárečky 🥰💙💛.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Moc pekna akce. Kdyz vzdycky vdim tyto prilezitosti, lituji, ze nebydlim v Praze :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. znám i někoho, kdo s KD spolupracuje a na bookstorming jezdí ze Slovenska 😉 a já mimochodem taky nebydlím v Praze

      Delete
  2. Já jsem si teď podobný fajn týden udělala v květnu. Jednat mi přišla mletá káva do pákového kávovaru a pak taky nálož nových knížek. Tak jsem to skloubila s plánovanou dovolenou a udělala si takové tři dny sama pro sebe. Ráno fajn káva, knížka, obídek, odpoledne prosecco nebo Aperol a večer pak nějaká rychlá večeře a trocha sportování. :) Super relax. :)

    ReplyDelete