NEWS FROM MY WARDROBE

2:36 PM


V poslední době (leden, únor) jsem se snažila začít trochu obnovovat svůj šatník. Využila jsem toho, že mám teď koho učit a za vydělané korunky si pořídila novou šálu a čtyři trička. Nutností se po návratů domů staly kalhoty protože se mi v Dánsku dvoje začaly rozpadat. V CA jsem tedy ulovila hnedka dvoje: jedny šedý a jedny černý džíny se supr dlouhými a  úzkými nohavicemi. No a jelikož jsem tam taky vyhodila hromadu starejch prodřenejch ponožek tak jsem se ocitla v ponožkové krizi. Jedny nové ponožky (10 ks za 150,-) už jsem v CA pořídila a na jedny se do léta ještě chystám. Vypadá to, že buď je doma žere pračka nebo pes :-D. No a kabátu z 2000,- na 300,- si prvně všimla maminka, která mě ještě v obchodě přesvědčila, že je supr a byla tak hodná, že mi ke kalhotům a ponožkám koupila i kabát.  

/Vesměs si to co chci na sebe (jako třeba nějaký to tričko nebo šálu) koupím sama, ale pokud je to něco co je doma vyhodnoceno jako potřebný... zrovna ty kalhoty nebo nedostatek ponožek nebo třeba boty či kabát... tak platí mamka. Pokud je to něco dražšího co potřebuju a prostě chci zrovna ten typ... tak mi přispěje :-). Teď s ní takhle budu konzultovat bundu na jaro/léto :-)./

A co je nového ve vašem šatníku? Kupují vám rodiče oblečení nebo si vše financujete sami?















You Might Also Like

0 komentářů