LITTLE BIT OF ART

8:33 PM


V lednu mě na odpoledne na cestě z Budapešti v Maďarsku do Švýcarska navštívil kamarád Holanďan, kterého jsem potkala ve Švédsku. Složité co? :-D Teď k věci... největší čas jsme seděli ve Foru a kecali (protože jsme se dost zapovídali a v zimě v neděli pozdě odpoledne jsem stejně moc nenašla co tady dělat) ale ještě předtím jsme se byli podívat lanovkou na Větruši (to víte... ta nutnost ukázat Holanďanovi naše kopce) kde jsme zavítali do živého a pak také zrcadlového bludiště ve kterém byla také nějaká výstava. Nepamatuju si jak se to jmenovalo a strýček google mi bohužel nepomohl takže vám bude muset stačit vědomí, že se mi tohle barevné abstraktní moderní umění líbí a podívat se na fotky. Sama jsem ostatně takové geometrické věci koncem střední tvořila -> chtěli byste něco z toho vidět?








You Might Also Like

0 komentářů