GOODIES

2:36 PM









Jsem marod a to mi zítra začíná letní semestr. Fakt jsem zvědavá jak přežiju celej den ve škole když smrkám jako blázen, kašlu až to ve mě duní a mám pocit, že od toho tlaku se mi rozletí hlava. Navíc se teď bojím, že mám zaděláno na zánět středního ucha... tím tlakem asi... je to dost nepříjemný. Společnost mi teď holt dělá postel, teplá deka, čaj a seriály. Hvězdy nám nepřály už jsem přečetla za pondělí a za ten týden jsem taky zvládla zlikvidovat sklenici křupavýho arašídovýho másla z Marks and Spencer. No a taky čučím na fotky z Erasmu. Stýská se mi. Závidím těm lidem mimo moje tamnější spolužáky, kteří tam mohli zůstat a zůstali. Dobře, že mám spoustu fotek a můžu tak líp vzpomínat. Fotografie je totiž to nejbližší k cestování v čase. Já teď teda akorát pocestuju pro kapky a nějakou tu mandarinku :-).

  • New in. Radosti z Marks and Spencer. I am, DM, Rossmannu, Sběratelského ráje na PragoFFEstu (prsten TVD), mini čokoláda Ritter Sport, náplasti co přinesla mamka v šikovné krabičce s nůžtičkami (jsou tam i ty obrázkový dětský :-D jupiii) a vzorek BB creamu od Astor.
  • Úžasné polaroidy od vyvolet.to. Brzo ke mě do schránky jistojistě poputují další.
  • Zdravá svačina.
  • Damonův prsten doplnil mojí sbírku fandom předmětů.
  • Šeřík aneb jaro v mém pokoji. Koupila jsem ho v Lidlu za 45-50 Kč.
  • Z jednoho z mých IKEA výletů.
  • A nakonec detail kočičích náušnic z I am. Pořád je tam mají ;-).

You Might Also Like

1 komentářů

  1. tak držím palce najhlavnejšie je vyzdravieť treba si davať pozor a v škole to poznam neni to nič prijemne ked stale musiš smrkať... kráásne ale sa im kvitne na tom okne:)

    ReplyDelete