ÚSTECKÝ KNIHOMOLSKÝ SRAZ

4:28 PM

Ahojte! V sobotu  2.12. proběhl první ústecký knižní sraz a bylo to suprový! V Café Nádražka, kde mají super limonády a úžasné wafle, se sešla super parta knihomolů, která si společně užila odpoledne povídáním o knihách, hraním knihoBINGA, tipovací soutěží o ceny a karetnou hrou Přines si svou knihu. Bylo to odpoledne, které jsem si opravdu užila a nemůžu se dočkat až se sejdeme zas :-). 

Na tomhle srazu jsem přítomné obdarovala záložkami a na další sraz mám v plánu upéct Harry Potter sušenky :-) i s nějakým pěkným balením a nějakou hezkou tématickou kartičkou :-) na památku. Protože sušenky se přirozeně snědí zatímco kartička zůstane :-).









You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jsem moc ráda, že sis to takhle užila. :3
    Vafle vypadá naprosto božsky a notně jsem si zaslinatala jen u toho seznamu na stvoření vlastní. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. půjdem na ně někdy spolu ;-) jakmile tam zvládnu dojít

      Delete