WHAT IS IN MY COSMETIC BAG

10:48 PM


Pokud jde o líčení tak v toho v mé kosmetické taštičce moc nenajdete. Moje výbava se skládá hlavně z nude stínů, balzámů na rty, jedné řasenky, jedné tužky na oči, pudru a nějakého toho korektoru či BB creamu a dvou štětců. Pokud jde o odličování tak jsem závislá na růžové micelární vodě od Biodermy.


VitaminWater power-c // Crazy Rumors Raspberry Sherbet // Rimmel 160 Rose Passion // Rimmel by Kate 01 // Catrice 210 Pinkadilly Circus

 Nejvíce kosmetických prostředků mám na pusu. V mé sbírce je několik balzámů na rty od Baley, ale nejraději ze všeho mám tyto Crazy Rumors o kterých jsem vám již psala zde. Dále pak zbožňuji vitaminwater balzám power-c a příchutí dragonfruit a vitamínem E. Rtěnky vlastním všudyvšeho tři, dvě od Rimmel a jednu Catrice.



Chocolate Eye Liner by H&M // Nudes Eye Shadows by H&M

 Jelikož naše H&M není zrovna moc zásobené kosmetikou využila jsem toho Dánského a přivezla si z Erasmu oční stíny a čokoládovou tužku na oči čímž jsem nahradila černou od s-he stylezone, která má zhruba polovinu délky této nové. Další oční stíny které vlastním kromě těchto nových jsou jedny staré od Essence a to quattro 05 to die for. Jsou také béžové a hnědé.

BB Cream Rimmel Ligh + Medium

 Můj první BB Cream byl Miracle Skin Perfector Light, který stále ještě mám. Tento BB Cream Medium od Rimmel jsem dostala od Cosmopolitanu jako dárek za fotku s Cosmem z prázdnin. Jeho malinká Light verze byla v nějakém časopisu... myslím, že to byl taky Cosmopolitan jelikož nic jiného defakto nekupuji. Světlá verze mi myslím sedí víc ale střední taky není špatný.

Essence powder brush // Essence eyeshadows brush

Pokud jde o štětce... mám dva a chystám se na koupi štětce na kouřové stíny. Oba tyto štětce, které vidíte výše jsou od Essence. První je štětec na pudr a druhý maličký na oční stíny. Velmi důležité je štětce pravidelně prát. Já to dělám tak, že smíchám kapku micelární vody (nebo čehokoliv na odličování) s vodou a v tom štětce vyperu. Poté je ještě opláchnu pod tekoucí vodou, osuším ručníkem a nechám uschnout.

L´oréal Paris Mega Volume Miss Manga

Nástupkyně mé předchozí řasenky Maybelline New York the Rocket Volum´ Express se stala L´oréal Paris Mega Volume Miss Manga. U řasenek vždy koukám na to aby byl kartáček jemný. Na délku svých řas si nestěžuji, jen jich bohužel nemám moc a ještě jsou na začátcích a koncích světlé. Barvit jsem je zkoušela, ale požadovaný efekt stejně nebyl takový jako po aplikaci řasenky. Stále smutním na zrušení prodeje Dermacol nočního séra pro růst řas.

Astor Anti Shine Mattitude

Astor Anti Shine Mattitude pudr je mým nejnovějším příspěvkem do mé kosmetické výbavy. Koupila jsem ho poněkud nedávno v DM jelikož jsem měla kartičku na velkou slevu... platila jsem tedy cca 90,-. Doufám, že jsem si vybrala správný odstín jelikož 001 a 002 mi pod světlem v drogerii připadali pomalu stejné. Odešla jsem s 001. Jeho předchůdcem u mě doma je Essence all about matt! fixing compact powder.

Burberry Body 2 ml

Burberry Body 2 ml vzoreček parfému jsem obdržela poštou již dávno ale jelikož jsem si nikdy nevybudovala pravidelný návyk vonět se... mám ho pořád polovinu... a ještě tu mám jeden poslaný na mamčino jméno. Tento parfém mi opravdu voní... ale i tak nejsem schopná ho pravidelně aplikovat. Naproti tomu mě dost užije na voňavé sprcháče, pěny do koupele, peelingy a šampony (ach, Aussie a jeho žvýkačková vůně). Jen to mazání krémy a vonění poněkud flákám :-D.

Essence stay all day concealer 16h long-lasting

Tento concealer od Essence v odstínu 20 soft beige používám hlavně na kruhy pod očima a vystupující žíly pod očima. Aplikace je díky tyčince velmi jednoduchá. Stačí nanést na potřebná místě, jemně rozetřít a přepudrovat.

You Might Also Like

0 komentářů