LET ME INTRODUCE HAMBURG (ESN TRIP 13.10. 2013)

3:39 PM


V říjnu loňského roku jsem měla tu možnost navštívit německé město Hamburg. Jedno vám k tomu řeknu rozhodně... a to, že Hamburg je pro mě nějak prokleté město. Už na cestě do Dánska mě vlak, který měl být přímý, vyhodil v Hamburgu kde jsem musela hledat další spoj do Odense. Zrovna tak byl nějak prokletý tenhle výlet s ESN. Hned ráno se 2 hodiny čekalo na jiný autobus kvůli nějaké poruše toho prvního, načež jsme stáli věčnost v koloně na dálnici protože tam byl zavřený nějaký tunel/most. Útěchou nám bylo akorát pití v autobuse (pivo, cidery, Cola, Sprite, Fanta...). Původně jsme tedy měli být v Hamburgu kolem poledne a nakonec jsme přijeli po 6 večer. To byl akorát tak čas se zapsat do hostelu (již v autobusu se vytvořil seznam po dvojicích... ale i tak následoval na recepci zmatek jelikož pokoje byly po 4 nebo 5 a nějaké byly ještě tak, že byly rozděleny podle pohlaví) a jít na večeři. Vážně se mi ten den nikam nechtělo... navíc se mělo ráno v 5 hodin jít na rybí trh (Fish market). Ještě jsem se večer byla do střešního baru zeptat našich organizátorů jak to bude jelikož povídali o rozdělení se na dvě skupiny což se nestalo. Bylo mi řečeno, že se sejdeme v 6 dole v hale hostelu.

V neděli ráno jsme tedy čekali jak bylo řečeno... ale nikdo nepřišel a nikdo nezvedal telefon. Tak se naše menší skupinka těch co nešli večer pařit vydala sama. Měli jsme kliku protože jeden klučina (co shodou náhod uměl česky ačkoliv je původem tuším Rus... ale jinak žije v Praze) věděl kde to je a jak se tam dostat. Koupili jsme si tedy celodenní lístky na metro a jelo se. Trh byl super. Nejlepší však byl ten východ slunce nad přístavem. Ach ty barvy :-). Po trhu následoval návrat do hostelu na snídani, odhlášení (Zase další problém na seznamu: někdo v noci posprejoval výtah a v hostelu přísahali, že to byl někdo z naší skupiny a že mají nahrávku, kterou ale nechtěli ukázat. Jednomu z organizátorů zadrželi věci s tím, že musíme zaplatit odškodné. Ani nevím jak se to vyřešilo, ale nic jsme naštěstí neplatili.), dání věcí do autobusu a cca 3 hodinová prohlídka města s průvodkyní z ESN Hamburg a následné 3 hodiny volna při kterých bylo největším vyrcholem blaha jídlo v KFC a pro mě ještě sprcháč a peeling z parfumerie Douglas na hlavním nádraží, které bylo metrem kousek od hostelu kde stál i náš autobus. Pak už nás čekala 4 hodinová cesta domů do Odense, kde mě a několika dalším lidem zastavili u RRK kolejí, které jsme cestou do centra míjeli :-). Aspoň jsem tedy nemusela bůhví jak dlouho v centru čekat na bus.

Užijte si fotky :-) tak moc jako já vím, že do Hamburgu musím jet jednou znovu abych si to více užila a vychutnala.


















































You Might Also Like

1 komentářů

  1. fakt to tak vyzera ako keby bolo to mesto prekliate pre teba ..hlavne že ste nemuseli nič platiť.. vyzera to tam velmi pekne:))

    ReplyDelete