RANDOM ON FIRST DAY OF MARCH

6:27 PM














  • Růžový hyacint. Loni jsem ho koupila a letos mi začal zase takhle růst. Tak snad hezky poroste a vykvete. Už jsem si i zas zasadila bazalku :-).
  • Cosmopolitan mi konečně poslal dárek za fotku z cosmem z léta. Vidět můžete Essence krém na ruce, BB cream od Rimmel a linky na oči Max Factor.
  • Můj chrápající chlupáč asi už po sté. Doufám, že vám to ještě nevadí :-D.
  • U Veru v Praze doplněna zásoba čajů o zelený a taky prstýnek k již koupeným náušnicím.
  • Čaj.
  • No a ještě další balení detoxu, který teď piju skoro denně a nové ubrousky na skvrny. Mám dojem, že i ty staré museli vyschnout i v zavřeném obalu a ještě před datem doporučené spotřeby.
  • Vanilková cola konečně i u nás. 
  • A nakonec nálepky dostané na předpreiméře Vampýrské akademie.

  • A cože se teď u mě děje? Mám za sebou tři týdny školy a shánění pár podpisů do indexu (to co jsem nestihla než jsem odjela do Dánska) a také splněný seminář AJ III. a didaktiku ze zimního semestru (něco jsem v tom systému mít musela). Minulý týden v pondělí jsem jela do Krupky na hodinu AJ ve školce. Děcka byli zlatý. V pátek jsem po škole a zastavení ve městě lenošila doma u knížky a Harryho Pottera... a samozřejmě taky u nového dílu TVD. No a dneska jsme s mamkou byli ve městě koupit boty na léto, udělala pozdní oběd, mamka mi zas o něco zkrátila vlasy a chystám se na barvení obočí, čtení si a pokračování HP i když jsem to viděla snad už stokrát.


    You Might Also Like

    5 komentářů

    1. hiacint nam rastol tiež doma a odrazu prestal.. havino je kraaaasny:))

      ReplyDelete
      Replies
      1. já jsem tenhle právě koupila loni a po odkvetení už jsem ho nezalévala, pak jsem cibulky vyndala, očistila a uložila do tmy a sucha... no a nedávno jsem se do toho šuplíku koukla (moc tam nelezu protože tam nemám nic často potřebnýho) a k mému překvapení jsem uviděla kousíček zeleně... tak jsem to zasadila a čekám... zatím to vypadá, že to roste :-) tak se snad dočkám... mám takhle dva

        Delete
    2. Skvělé fotky! Čaje jsou prostě bezkonkurenční!:-)

      ReplyDelete
    3. děkuju za moc milý komentář na mém blogu ♥!!!
      mimochodem jdu hned najít dort ala termix :D

      ReplyDelete