HAPPY SUNNY FRIDAY MIX

2:29 PM


Přeji krásný páteční den. Já rozhodně super pátek mám. Ráno se mi sice nechtělo z postele, ale nakonec jsem se vykopala a na Americká kulturní studia II úspěšně dojela. Po škole jsem si pak zaskočila do lékárny a pro Bubble Tea do Bubblemanie a hurá domu a vytáhnout ven našeho chlupáče. Tohle počasí mě vyloženě nutí chodit tanečním krokem, hopkat si, dělat otočky a mám co dělat abych si nepobrukovala na celou ulici. No... mě to venčení bavilo dneska zjevně víc jak toho psa. A jelikož novou epizodu Reign už jsem viděla včera, TVD nový díl nemají a byla jsem včera v knihovně kde jsem si půjčila 6 knížek a jednu už jsem rozečetla (aktuálně jsem na nějakých 60%) tak program je prozatím jasný... leda by měl někdo nějaký prosluněný plán venku (nejlépe s focením důkazů jara) :-). Ohledně večera se také ještě uvidí.












  • Vrátila se mi orchidejka a krásně pučela. Teď už pěkně kvete 5 květy.
  • Tak jsem tak šla včera do knihovny, že tam zaplatím poplatek a možná si nějakou knížku půjčím... a odešla jsem s 6 :-D.
  • Jahody za 20,-. Bohužel do našich českých ze Svádova si musím ještě počkat do června.
  • Limitovaná edice Milka. Už jste je zkusili? Měli by je mít v Penny a v Bille už jsem je také viděla. Ta hrušková je bezva.
  • Nj, klasické místo odpočinku našeho chlupáče... u paničky v posteli.
  • Je to pár týdnů (asi 2) co měli v Albertu akci na zmrzku takže jsem popadla Pina Coladu. Mojitem jsem si nebyla uplně jistá takže jsem ho tam nechala.
  • Dorazilo mi z Dánska moje Sea Battle tričko :-). Ten nápis ve tmě svítí (to aby každý i ve tmě věděl, že jsem se zůčastnila téhle erasmové legendy.
  • Další moje rostlinné děťátko... bazalka... krásně roste.
  • Radosti minulého pátku: březnový Cosmopolitan, Milka Oreo tyčinka a...
  • ...FF pyžamo SLEEP LESS, DREAM MORE.


  • You Might Also Like

    0 komentářů