Anglické jahody nejen z Anglie a Bubble Tea

3:57 PM



Správné psaní esejí je umění… musí se totiž umět zpříjemnit… a jak jinak než příslušnou knihou a vyníkajícíma jahůdkama ze Svádova :-). Se správně navozenou letní atmosérou se hned lépe píše… a nevím proč ale při této kombinaci se mi vybaví spojení “anglické jahody” i když jsem ten film neviděla… to bude tím, že kus Pokání se odehrává v parném létě a to v Anglii… no a pak ty jahůdky :-).


taky jsem vám je samosebou musela vyblejsknou :-)

No a teď přichází na řadu Bubble Tea který jsem si koupila dneska cestou ze školy… když jsem šla odevzdávat tu svojí slavnou esej na Atonement (Pokání) :D, esej na Britskou literaturu I. a to o panu Darcymu… a další věci na Composition.
Tentokrát jsem zvolila ananasový obyč… s žužu a mango kuličkama. Byl výbornej a tím ananasem aspoň trénuju na léto na FF kde budou ananasy jako vždycky děsně v kurzu a bez nich to tam prostě ani nejde že… /musím pak zjistil jestli maj v HM ještě ty ananas naušnice ;-)/



A chtěla jsem vám vyfotit i ty “kuličky” což jsou teď vlastně takový žužu obdélníčky… ale lahoda taky :-). I tý naší chlupatý blondýně (jak teď řikám naší yorkšírce) chutnali :-) :-D.


A nakonec ještě jeden, který jsem si kupovala v sobotu cestou na Geetacon 2012. Je to medový meloun mléčný s… no vlastně ani nevím jakejma kuličkama protože jsem prosila o kombinaci a dostala jsem jenom jeden druh. Byl moc dobrej ale na mě poměřně přeslazenej… ale to mi v poměru k normálnímu připadal i ten méčnej mango… tak nevím. Každopádně třeba mléčný mango bubble tea mi v Tea One nepřišel tak sladkej jako v Bobo Bubble kde mi celkově ty mléčný připadaj o dost sladší.

You Might Also Like

0 komentářů