Nedělní Zahájení Lázeňské Sezóny v Teplicích

9:33 PM


No… tak jsme se s mamkou, Mirčou a jejim synem vypravili v neděli na lázeňskou… hezky vlakem aby si mamča mohla dát i koktail a nebyl problém s parkovánim. Alkoholickej drink sme si teda úplně nedali ale co jsme měli ochutnávku medoviny tak ta jedna sladká byla fakt úžasná. A jinak jsme se teda nechutně přežrali… no taky sem kvůli tomu neobědvala a dala sem si akorát zbyteček francouzskejch brambor po tom co sem vstala… abych jako když pudem po 12 na trolej do města, v půl budem na nádraží, před celou jede vlak a někdy ve čtvrt na 12 budem tam… tak aby mi na celej vlak nekručelo v břiše. No… zahájili sme to trdlem, pak přišel grilovaný sýr… a taky sme si společně s mamkou dali farmářský brambory a halušky.
Farmářský brambory jsem si guglila recept a až je udělám tak vám je samo vyblejsknu a ten použitelnej recept vám sem hodim.
A zase Bubble Tea (jo, přiznávám se, jsem závislá… ale zatim jsem jich měla celkem 6… z toho 5 ruznejch kombinací)… tohle je frozen passion fruit s tapioka modrejma kuličkama (takový zvláštní gumový kuličky… jiný než ty se šťávou uvnitř), liči a jogurtovejma kuličkama… moc dobrej byl a až otevřou u nás ještě Bubble Manii tak ho určo někdy zopakuju :-).
Nechala jsem si namalovat tetování :-)… jen teda nepřežilo v původní podobě ani do pondělí :-(… ale krásný to bylo. Jen já bych si teda nikdy nenechala udělat pravý protože jako jehly… fuj… ale líbilo by se mi to. Třeba Niky povídala že sestřenka měla nějaký na pár měsíců ale to odněkud z Egypta nebo tak nějak.

You Might Also Like

0 komentářů