Zkouškové...

9:34 PM


Tak… jak to jde? V úterý jsem si splnila zápočet z Fonetiky a fonologie a dneska si zkočila za Brandonem pro jedničku ze zkoušky historie USA a VB ze zimního semestru. Vzhledem k tomu, že jsem přepisovala esej na VB část tak jsem sice pak splněno měla ale neměla jak u nás říkáme podpis v notýsku a hlavně jsem neměla ještě výsledky na STAGu kterej je primární… tak jsem to zfoukla dneska. Pak napsala úspěšně test z AJ semináře část vocab, words and phrases :-) a završila to zápočetem z informatiky.
A jako ani bych nemusela ten exel pratickej test psát kdybych nebyla dneska nějaká nahluchlá a pořádně zaregistrovala svoje jméno protože mě čet, že psát test už nemusim protože mam splněno… že mě moodle vyhodnotil tak. Jenže B. jaksi prohlásil že ho trápim a tak potrápí mě a za trest mi to psát dal. No… a nechápu proč když všem dal zápich jen co jsme to odevzdali a nekontroloval to… excelentní. A ve finále se mě ještě ptal jestli sem ty domácí ukoly dělala sama… no dělala. Nejsem PC analabet ale prostě v tom jak mě tim naštval, ještě mi kolikrát stál za zády a já si připadala jako naprostej exot když mi něco nešlo zrovna…. no děs. Opravdu za trest. Ale tak hlavně že to mam :-).
Teď ještě v pátek odevzdat Clarkovi esej a pak už večer Míši M. oslavička a o víkendu pouť. No… a pak (i když pruběžně pořád) zas pokračujem v psaní a učení se.

You Might Also Like

0 komentářů