9:04 PM

Tak… pro začátek nějaké ty zdravé svačinky… jo, snažím se měnit svůj jídelníček a docela mi to i jde i když samozřejmě taky hřeším třeba bagetou, zmrzkou, pizzou, fornetama… ale snažím se nehřešit moc :D.

image
dávávala jsem si do jogurtu musli či mini bebe… ale díky Mie jsem objevila že ovoce v bílym jogurtu je taky báječný
image
toasťák (i když lepší by byl celozrnej bio chleba) s lučinou, šunka a okurka… nejlepší kombinace ever
image
No a jelikož jsem ve středu úspěšně složila na první pokus zkoušku z Britské literatury a to za 1… a venku byl fakt hic tak jsme se s mamkou vypravili odpoledne na Klíši k bazénu. Chytat barvičku a já jsem si pro začátek dala 8 bazénů… přece jenom jsem gaučák tak musim zlehka protože jinak by mě začli chytat křeče do nohou… příště to zas navýším o něco :-).
Tak a teď už dokonalý, jedinečný bubble tea. Bubble Manii vedle Mekáče nám sice ještě neotevřeli ale hnedka vedle Bohemky jsem objevila otevřený Bobo Bubble… takže jsem si zas dala svůj milovaný mango mléčný čaj s mango, maracuja, jahoda kuličkama. Pohoda lahoda. Těším se až v neděli na lázeňský vyzkouším nějakou jinou příchuť a určo bych ještě chtěla využít 2+1 v Bobo Bubble… nevím jak dlouho jim ta akce platí ale snad to stihnu protože bych byla schopná vypít i všechny tři a aspoň bych vyzkoušela další příchutě… dala jsem si challenge že je postupně musim vyzkoušet všechny :-)… prostě abych nezůstala pořád u jedný kombinace.
A teď fotky…
image
image
image

You Might Also Like

0 komentářů