Mažu, mažeš, mažeme…

7:41 PM

Mišul mě nakazila mazáním takže mám teď doma hafo krémů (na ní množstvím nemám ale i tak) a mažu. Navíc mamka mě dorazila tím, že četla jak kůže od 25 už něco ztrácí a stárne. Niky sice říkala ať neblbnu, že je mi 21 a mam ještě čas ale začít neni nikdy brzo. Kůže si pamatuje. Tak mám hydratační krém od Baley… krásně voní mimochodem… a hydratuju jako divá :D.

Njn… někdy jsem prostě girly-girl a jindy zas tak moc ne… stává se. Jsem zvědavá jak dlouho mi tohle mazající se období vydrží. Jedno je ale jasný… po slunečnym dni je příjemný na sebe napatlat chladivý tělový mlíko máta-zelený čaj ;-).

krásně vonící kokos... s nějakou kytkou... ale ta mě ani tak nezajímá :D

a tady teda... máta-zelený čaj, meloun, kiwi... plus další věci od Baley

You Might Also Like

0 komentářů