Lush

8:15 PM

Tak jsem si řekla, že vám trošku málo poreferuji o Lush výrobcích. Už jsem měla co dočinění s balistikou Stmívání, šampukem Seanik, hennou Caca Maroon a teď jsem si po tenhdejším na vzorečku odzkoušení vlasové masky Hsuan Wen Hua (tehdejší příspěvek) pořídila plnou verzi a poprosila o vzoreček pleťové masky Kosmetická katastrofa.





Hsuan Wen Hua
Tak jak jsem psala minule…. že mi maska smrděla… zpočátku ano ale pak jsem si zvykla a začla mi vonět. Nevím k čemu bych vám tu vůni přirovnala. Až se zbavím rýmy tak jí ještě pořádně očuchám a popřemýšlím nad tím. Snadno se nanáší a ty účinky… nelze si stěžovat. Vlasy pěkně hydratuje, zjemňuje a nadýchává… opravdu dostává svému jménu vlasová bohyně. Nechala jsem jí na vlasech asi půl hodinky a příště nechám i dýl. Četla jsem někde, že si jí holčina nechávala na vlasech i 2 hodiny což se mi zdá ale docela dost… no tedy pokud jste doma amáte čas tak proč ne, jen to chce vlasy zabalit do nějakého igelitu nebo tak. Jsem ráda, že jí mám a rozhodně si jí někdy koupím zase.



Kosmetická katastrofa
Při nákupu jsem Lush vílu poprosila o vzoreček této masky a myslím, že jsem udělala dobře. Zatím jsem jí použila jednou a jsem spokojená. Sice jsem si nemohla naplno vychutnat tu nádhernou borůvkovou vůni kterou všichni tak opěvují ale tak příště jí použiju (ještě tu dost mám) až se zbavím té hnusné rýmy a pak vám budu moci pořádně poreferovat. Barva nic moc ale tím se rozhodně nenechte odstrašit, je to akorát skvělý důkaz jak je Lush přírodní a své výrobky rozhodně nijak chemicky nebarví. S KK jsem spokojená a zvažuji její pořízení… trošku mě odrazuje, že její trvanlivost je jen 3 týdny… k poměru kelímku a ceny 270 Kč.

You Might Also Like

0 komentářů