Na nadpisy nemám zrovna fantazii ale něco vám povím…

6:19 AM


Čauves, a cože teda já a uplynulej tejden? No slintala jsem na tumbleru nad fotkama z Londýna. Když jsem tohle viděla tak bych se nejradši hned sbalila a hned jela pryč… Anglie <3 aneb můj sen… doufám, že jednou ten Erasmus vyjde a já tam budu na půl roku/rok. Víkend… takže… nejela jsem sice do Londýna ale Brno taky dobrý. Konalo se doupátko a bylo to super. Zahrála jsem si deskovky, dvě nový se naučila, Amfi mi ukázala pár dalších triků s poikama který nesmím zapomenout trénovat… no a před odjezdem domů si na nádraží koupila svůj první Bubble Tea :-). Je to zajímavá věc… ten čaj je moc dobrej ale o to nejde… jsou v něm totiž takový malý želatinový kuličky se šťávou vevnitř a ty jsou super! Všem doporučuju zkusit. Večer jsem ještě v neděli šla s Miš do Topu na čajíček a pak domu a chrápat protože mě v pondělí čekala škola a taky minitestík z podmínkovejch vět, luxus. V úterý jsem zatáhla španělštinu, kde to podle Markét vypadalo asi jako že uměj říct stříbrnej prstýnek ale ne já, ty, on, ona, ono… takže asi jako minule. Žbleptá na nás španělsky a já chápu tak každý desátý slovo a to proto že to je stejný jako v anglině ale s tím španělským nádechem… a ano, ví že jsme začátečníci. Tenhle tejden tomu dám ještě šanci a pak uvidim jestli tam budu chodit… jestli mě tam vubec něco naučí a nebo to nemá cenu mno. Ve středu jsem pak večer doučovala.
No… ve čtvrtek jsme s Nikčou byli plavat a vyzvedla jsem si na pobočce alza.cz svůj novej bílej malinkej netbook Acer Aspire One D257 -> takže super… už nemusim tahat denně 7,5 kilo a mužu vesele chodit přes park a místo výtahu používat schody, s tou taškou těžkou jak kráva to šlo docela blbě. A taky už se těším až půjdeme plavčit příště. Chytlo nás to moc. Zkusila jsem teďka o víkendu Mišul jestli by nešla když ve čtvrtek musela hlídat bráchu ale v sobotu měla kocovinu a dneska chudák stěhuje pokoj tak že ho nebudou mít s bráchou rozdělenej ale budou… jak to komentovala… na sebe čumět a lízt si na nervy. Nezávidim.
V pátek jsem oddoučovala a pak jsme se sešli s Niky, zašli jsme do Tesca ve městě, já si koupila gumáky a celozrný kaiserky a šli jsme k nám nějak aspoň částečně zatím překopat mojí esej na VB, kterou mi užasnej Clark vrátil po 2 měsících od odevzdání… pár tejdnech po ukončení zkouškovýho… asi po 4 e-mailu co jsem mu psala… s tim že mam F a mam jí přepsat. No hnus, velebnosti.
Sobota proběhla klasicky… pouklidit, převlíct postele, utřít prach, zamýst… a pak válečka u TV a seriálů… no a večer s Mišul do “ U Top Nás“ na vínko s kolou a drby :D.
No… a dneska… takže je neděle a já se válim v posteli. Plánuju čučet do Fonetiky a fonologie (zejtra taky) protože v úterý píšem test. Vubec se mi nece.

You Might Also Like

0 komentářů