Melounová invaze a bolesti hlavy.

8:53 AM


Tak je to tu… nikdy jsem nebyla příznivce melounových věcí. Mno nic proti melounu samotnému ale melounový vůně jsem nikdy nějak nemusela… sprcháče, žvejkačky, vodku (a že melounová amundsenka je fakt hnusná… dostala jsem jí darem k posledním narozkám), ba ani balzámy… a teď najednou jeden mám… a je fajn. A nečekaně je to Balea :D. Mám pro vás i fotku…
A co ty bolesti hlavy ve statusu? No… nějak mě od pátku bolí. Brala jsem si růžové potěšeníčko jménem ibalgin, dokonce 600, a nepomohlo… bolest se mě drží jako klíště. Tak už i zoufale fetuju hořčík :D ještě nevím s čím… efekt zatím taky žádnej. No nevím nevím co budu dělat jestli to bude poračovat. To si asi tu hlavu uříznu :D. Bez hlavy sice esej nedopíšu ale s bolavou hlavou taky ne.
Naštěstí mě na čas v sobotu k večeru přešla a tak jsme v klidu mohli jít s mamkou do kina na Probudím se včera. Film super, Mádl neskonalej, jeho vysněná dívka Eliška měla na tu dobu i celkem pěkný a docela i dnešní oblečení… a byla to prostě sranda. Hlavně “vyndej si” (rozumějte windowsy) a icokniga neboli školní nástěnka s fotkama a statusama… ruskej facebook :D. Dvě hodiny jsem v tom kině umírala smíchy. Jedině doporučuju :-).

You Might Also Like

0 komentářů