Čekání, čekání… PC nudu zahání.

7:00 PM


Tak jsem si řekla, že to čekání na hodinu informatiky nějak využiju a napíšu sem příspěvek. Jo, správně, do teď jsem do školy notebook zrovna netahala (asi tak nanejvejš 5x za minulej semestr) ale teď mě pár předmětů přesvědčilo že se to bude hodit… například Britská literatura kde jsem minulej tejden totálně nestíhala psát… takže teď se tahám s taškou těžkou jako kráva ale zas když mám pauzu (a že v PO tam mám hodinu a půl, v ÚT tři a půl hodiny, ve ST hodinu, ve čtvrtek 6 hodin a v pátek naštěstí nic) tak si můžu serfovat po netu, něco číst nebo psát. Zase si prosím ale nemyslete, že v tý škole zůstávám pořád. V úterý hodlám jezdit domu nebo v pauze doučovat a ve čtvrtek chceme s Nikčou chodit plavat a až bude jaro… léto… jednoduše hezky… tak se válet i s Kačí v parku. Už se těším na ty naše flákací study session :-).
A jak to vypadá… třeba mě to školní blogování dodá chuť zase pravidelně psát protože jsem to poslední pul rok dost flákala a nějak jsem ani neměla chuť psát o nějakých zážitcích… což je zase škoda protože se těším až si jednou na stará kolena přečtu co jsem vyváděla jako náctiletý a cetiletý tele :D.

You Might Also Like

0 komentářů