Balím, balíš, balíme.

3:22 AM


Jo je to tak. Zítra jedu organizovat festival takže balím a při té příležitosti jsem vám vyfotila své 3 povánoční úlovky do šatníku. Zelené a „růžové“/světle lososové (nebo jak tu barvu mám nazvat :D) mám z Takko Fashion a to třetí barevné Fishbone z New Yorkeru. Jen mě štve, že ty první dvě jsou 100% bavlna a už se mi zdá že se za ten měsíc vytahali, nemám to ráda. Jedno tričko (pravda, bylo za necelou stovku) se mi takhle u krku vytahalo tak extremně že už ani na ramínku nedrží a mě padá z ramen takže si musím dávat pozor aby mi nebylo tzv. vidět až do krku. Už je tak dobrý leda na to v něm spát nebo se válet doma. Tak tyhle snad vydržej víc.
Zrovna to lososový bych si klidně ráda pořídila ještě v jiný barvě… měli tuším hnědou, modrou, bílou, černou a takovou zvláštní zelenou. Tak uvidím jestli si třeba počkám a ještě je nezlevněj, to bych do toho zas pak klidně šla. Občas se v Takku dá ulovit věc třeba za 100-150 :-). Navíc zjišťuju že na mě začínám být na zvláštní barvy. Dřív to byla tak tyrkysová, jasná světle modrá, fialová, jasně růžová… a teď jdu šedivých, zelených, tmavě modrých, hnědých… tlumených barev. Jen to teda nesmím přehnat :D aby ze mě nebyla šedá myš.
Ozvu se vám se zážitky až se vrátím z festivalu ;-).

You Might Also Like

0 komentářů