NEW IN

9:21 PM


Tak jsem se rozhodla vám ukázat nějakou tu novou Baleu a něco málo vám k tomu napsat.
Oba deodoranty jsou fajn. Pure mi již skoro došel tak jsem si pořídila vanilku a ten pěkně voní. Od kamarádky jsem pak k vánocům dostala ještě stejně vonící krém :-) takže se snažím poctivě mazat protože krémů mám doma aktuálně 6 a hrozí velké nebezpečí že za rok na vánoce a narozky dostanu další :D.
K meruňkovému šamponu jsem měla i kondicionér. Kámoška si sice stěžovala že jejich šampony jí způsobovali hodně lupů ale to mě vůbec. Velké plus u mě mají za nádhernou vůni. Zbožňuju ovocné vůně, vanilku, skořici, kokos :-). Co se týče peelingu… je to krémový olejový sprchový peeling s vůní indického čaje a vanilky takže krásně hydratuje a provoní :-).
A sůl do koupele? Tak ta je prostě boží. Stačí roztrhnout pytlíček, přivonit a ocitnete se okamžitě v kakaovém ráji. Vodu obarví lehce do hněda ale za to krásně voní a vy tak máte dojem že se koupete ne ve vodě ale v kakau. Ještě k tomu můžete vyzkoušet tuto vychytávku (kterou jsem před lety našla v nějakém časopise) a přidat k soli (místo pěny do koupele s vůní čokolády) litr mléka a 3 lžíce medu :-).
Doufám, že jsem vám trochu pomohla v tom co si pořídit a teď se jdu koukat na Zamilovaného Shakespeara <3.

You Might Also Like

0 komentářů