KOMIKSOVÝ SPECIÁL I. 💗

6:44 PM

Docela se mi tu nakupily přečtené komiksy, tak jsem si řekla, že vám sepíšu takový svůj výběr fandy amatéra. Některé vyšly fyzicky i v češtině a jiné se dokonce dají dost dobře najít i online... v angličtině ovšem. Asi víte, že jsem fanda komiksů pro děti a všemožných podobných roztomilostí, tedy převážně. No, přesně takový výběr tu teď najdete 😄🙂. Snad si mezi tím vyberete a třeba si najdete nového komiksového oblíbence 💗. Komiksy navíc mohou být skvělým začátkem čtení v angličtině 😉.


 

Lore Olympus, který si můžete elektronicky přečíst na WEBTOON, je naprosto úžasný YA/NA komiks plný řeckých bohů. Hlavními postavami jsou tu Hades 🖤(to je ten modrej sexouš) a ta růžová slečna vedle něj, Persephone 💗.

Anotace komiksu slibuje, že zjistíte, co dělají bohové… po setmění. Jde tam o přátelství a lži, drby a divoké večírky a samozřejmě zakázanou lásku. Ukazuje se, že bohové se od nás nakonec neliší, zvlášť pokud jde o problémy. 

Fakt mě to pohltilo 👍😊. Líbí se mi moderní prostředí a také ta kresba. Každá postava tu má svou barvu, což prostě miluju. No a je mi jasný, jakou barvu bych v tomhle světe měla já.... přeci tyrkysovou 😃😄.



Srdcerváči se mi opravdu líbili 💗. Jak jednička, tak dvojka.

Tenhle komiks přesně splnil něco roztomilého a hezkého na čtení před spaním. Hlavně tedy po tom, co jsme s kamarádkou koukali na lehounce strašidelný seriál, ale pak rozebírali mnohem děsivější věci, jako podivné japonské hry s vyvoláváním démonů a tak. Přečtení Srdcerváčů před spaním mi tedy pomohlo nemít noční můry👍.

Tuhle roztomilost si prostě nejde nezamilovat. Kluky jsem si ihned oblíbila a navíc jsou tam i další LGBT postavy. Nic tu na mě ale nepůsobilo tak, že by to bylo tzv. na sílu 🙃🙂.

Takže pokud jste Srdcerváče náhodou už nečetli, dejte jim šanci. Zaslouží si to 💗.







Hledáte nějaký ňuňu komiks na podzimní období? Tak to rozhodně sáhněte po Pumpkinheads 💗. 

Je to suprová, podzimní a děsně roztomilá záležitost 💗. Strašně ráda bych navštívila takovou "dýňovou farmu" a opekla si marshmallows, prošla bludiště ze sena, vybrala si domu dýni atd. 😁.

Vizuálně je to super, příběh zahřeje u srdce a komiks zvládnou i ti, co se čtením v AJ začínají. Rainbow Rowell prostě umí vykouzlit příjemnou atmosféru.






Ghosted in L.A. byla zábava! Okamžitě jsem se do toho zamilovala, získalo to mou plnou pozornost a přečetla jsem to na jedno sezení.

Oblíbila jsem všechny postavy, i s jejich různými osobnostmi a zájmy 🙂. Daphne je bezva hlavní hrdinka. Může se možná zdát příliš náladová, ale vůbec mi to nevadilo. Je to prostě dospívající dívka, která se pohádala se svou nej kámoškou, přestěhovala se do jiného města, aby tam šla na univerzitu, a také jí dál kopačky její přítel. Chápu, že neví, co má cítit nebo dělat. Je to pochopitelné.

Také se mi líbili duchové z velkého starého sídla 👌. Chci se o nich dozvědět více ... o jejich schopnostech, protože každý z nich má jinou  😃(opuštění sídla, ovládání lidí, přeměna na ghoula…) a příběhy. Ráda jsem se mrkla na historii některých z duchů 🙂.

Kresba je velmi barevná a super roztomilá 🙃💗. Jednoduše nádherná. Líbil se mi umělecký styl a celý ten koncept je dost zajímavý. Rozhodně budu ve čtení této komiksové série pokračovat. Tento příběh má velký potenciál a já chci vědět, co se s ním stane.


The Daughters of Ys je krásně ilustrovaný grafický román. Byla to moje první zkušenost s Bretonskými legendami a nemůžu se dočkat, až se o tom dozvím víc 😃🙃 . 

Kresba je krásná, je to nádherně ilustrováno a ten příběh je pěkný, srdcervoucí a temný zároveň! Připomnělo mi to Frozen, ale s pořádným nádechem komiksu Temnými hvozdy od Emily Carroll.

Myslím, že fanoušci Emily Carroll mohli tento grafický román opravdu milovat 🖤👌, protože ten příběh byl neuvěřitelně strašidelnej. Měla jsem z toho husí kůži. Bylo to temnější a dospělejší, než jsem čekala😉. Fakt jsem někdy otevřela pusu dokořán. Zamiloval jsem si to. Čtenáři, kteří milují mytologii, folklorové adaptace, pohádkové, ale temné příběhy budou tohle milovat. Rozhodně si kupuji tištěnou kopii a přidám ji do své sbírky 🙂.

Datum vydání je stanoveno na srpen 2020.

Ještě než jsem se pustila do čtení Temnější tváře magie, tak jsem zhltla tyto komiksy, které se dějově odehrávají před trilogií 🙃. Myslím, že se komiksům povedlo dobře mě seznámit se světem V. E. Schwab, takže je podle mě jedno jestli začnete knihami, anebo komiksem 😃.

Musím říct, že mě to začalo bavit hned od začátku a pak mi hlavní komiksová postava, princ Maxim, v knihách docela chyběl. V době kdy začíná knižní trilogie je Maxim už král a moc tam zatím nebyl 😅.

Kresby by asi mohly být o něco lepší, ale svou atmosféru to má. Stejně jako pořádnou dávku akce. Oblíbila jsem si Maxima i další postavy a nemůžu se dočkat, až se k nim vrátím 👌. Po prvních dvou svazcích jsem teď vysoce natěšená na třetí.








Všichni fandové seriálu by si podle mě měli přečíst také komiksy, podle kterých seriál vznikl. Jsou totiž naprosto boží! 🖤🙃

Jsou tam tetičky, je tam Madame Satan, je tam Harvey Kinkle. Sabrina má trošku jiné kamarádky. Nick Scratch se bohužel neobjevil, aspoň zatím ne. Své familiáry tam má i Sabrinin bratranec Ambrose. No a hlavně... Salem tam mluví! 👌👍

Ke všemu se mohou komiksy zdát místy i o špetku temnější než seriál 🖤.





Pamatujete blonďatou čarodějku Sabrinu, která v 90 letech ovládala televizní obrazovky a pak se s velkou slávou vrátila v říjnu 2018 v dost jiném a temném zpracování, v seriálu Chilling Adventures of Sabrina?

Tak tenhle komiks celkem zdatně kombinuje tu barevnější a veselejší stránku Sabriny s tou temnější.

Harvey Kinkle tam je taky, ale Nicholase Scratche tam bohužel nenajdete 😭. Místo toho o Sabrinino srdce bojuje Ren ❤, který je ovšem Nickovi dost podobný. Počítejte i s Hildou, Zeldou a mluvícím Salemem.

Oproti Chilling Adventures of Sabrina tu také neni Academy of Unseen Arts a Sabrina má i jiné kamarády, tedy přesně jednu báječnou kamarádku, kterou si také jistě oblíbíte. Plus je v komiksech spousta různých potvor 😃 v čemž se tato verze podobá spíše CHAoS seriálu. V CHAoS komiksech totiž takové potvory nejsou.





Už jsem vám o ní několikrát psala (červenec 2019  & únor 2020) ale neodpustila bych si, kdybych sem Hildu nedala. Tahle modrovlasá dobrodružka si získala moje srdce 🙂 natolik, že mi knížky bedlivě hlídá její figurka... tedy možná spíše figura, protože je opravdu obří 😃😂.

Hilda je jedinečná dívenka 💗a stejně jako ona jsou jedinečné komiksy, knihy a seriál, ve kterém vystupuje. Jsou plné přátelství, tolerance a dobrodružství. Navíc jsou komiksy plné kouzelných tvorečků, skandinávské přírody a poučení. 

Tohle čtení je jednoznačně zábavou pro celou rodinu. Příběh jde z akce do akce, nepostrádá humor a okouzlí svými podzimními barvami. Opravdu stojí za to Hildu číst. Proto všechno ji miluji a doporučuji, kudy chodím 🙃😄.







Další s mých lásek, o kterých jsem vám tu již psala je série Amulet (recenze na Amulet 1 a 2 & Amulet 3), která stejně jako Hilda vychází v češtině u Paseky.

Mám přečtené tři díly a těším se na další 🙂. Je to dobrodružství plné akce, které umí překvapit. Svět Amuletu se člověku zvětšuje před očima 🙂. Jen by to chtělo více dílů najednou, protože to strašně rychle uteče. Kdo tuhle sérii neznáte tak vám ji určitě doporučuji. Je to skvěle nakreslený příběh plný kouzel a dobrodružství. 

PS: Moje nej postava je prostě "růžový králíček" Miskit 😇. 








Tak, to je pro dnešek vše. Další komiksová nálož vás čeká zase příště 🙂.

Četli jste některý z těchto komiksů? Co na něj říkáte? Zaujal vás tu některý... našli jste tu inspiraci?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tenhle článek mi připomněl, že mě koronakrize na dobu neurčitou připravila o přečtení třetí Hildy. :'D Jinak stejně víš, že jsem četla většinu zmíněného a nejradši mám asi právě Hildu, Heartstopper a Lore Olympus. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to, co si ještě nečetla by sis pak taky měla přečíst 😉🙃. Taky jsem ráda, že se ti tolik líbí i můj milovanej Lore Olympus 💗.

      Delete