SERIÁLOVÉ TIPY VII. - SPORTOVNÍ SPECIÁL

12:27 PM


Vítejte u dalšího se série článků s tipy na seriály. Můj serialzone.cz profil aktuálně hlásí 193 oblíbených seriálů (určitě mi tam i nějaké chybí), takže si vám zase dovolím nějaké doporučit. Přičemž se snažím na světlo vytahovat i nějaké méně populární a známé kousky. Tentokrát si dáme dál na téma sport. Minulé články najdete použitím lupy nahoře vpravo a zadáním "seriálové tipy" a také "show tips", to v názvu obsahují první čtyři díly. 



Tento seriálový díl začnu novinkou Spinning Out od Netflixu. Roky, od mala, miluju krasobruslení a viděla jsem na toto téma spoustu filmů. Také je to jediný sport na který jsem kdy koukala v televizi, a teď nemyslím jen ve filmech a seriálech, ale prostě na závody a exhibice. Tím pádem jsem si nemohla nechat ujít ani tuto novinku s Kayou Scodelario. Také tam hraje například Willow Shields (Primrose z Hunger Games). No a co já na to? Dostalo mě to. Ihned jsem skoukla 7 epizod a další den zbylé 3. Nějak jsem si neuvědomovala, že to, co potřebuju ve svém životě je seriál o krasobruslení. Teď bych strašně chtěla druhou sérii a také nějaký další seriál, třeba o trochu více soustředěný na víc krasobruslařek. Tady je pozornost upnutá většinově spíše na Kate, i když je tam pak ještě její sestra Serena a také Katina kamarádka. Tenhle seriál navíc obsahuje i drsnější (drogy) a vážnější témata (duševní onemocnění zvané jako bipolární porucha). U duševního onemocnění nemohu soudit, jak moc dobře je to tu zpracováno a zobrazeno, ale dojem to na mě rozhodně udělalo.


 

Co šla dělat Ashley Tisdale po konci High School Musical (2008)? No přece univerzitní rozleskávačku!  Její postava v Hellcats od The CW (2010-2011) se jmenuje Savannah Monroe. Savannah je kapitánkou týmu Hellcats a nejdřív si nesedne s hlavní hrdinkou Marti (Aly Michalka), ale záhy pochopí, že Marti je přesně to, cp potřebují na vyhrání šampionátu. Savannah je mimochodem z velmi náboženské rodiny z vyšší vrstvy a na Lance přestoupila z křesťanské univerzity. Mimochodem, i když to z gifů nahoře může vypadat, že v tomto seriálu jde o vrtění zadkem a třásněmi, tak to tak není. Tenhle sport opravdu není jen o tom. Je to těžká a v podstatě i nebezpečná dřina, které se věnují i chlapi. Však v tomhle seriálu uvidíte sami. Těch 22 epizod případně dáte za chvilinku


Make Or Break It je seriál ABC Family o týmu gymnastek, který běžel v letech 2009-2012. Slíbit vám můžu zábavu, romantiku, teenage drama a zjištění zajímavostí o gymnastice. Rozhodně zjistíte například to, co je to tzv. prostná. Po objevení tohohle seriálu jsem na něj tenkrát byla schopná koukat hodiny a hodiny. Děsně mě to chytlo a to jsem si nejdříve nemyslela, že mě bude bavit seriál o gymnastkách připravujících se na různé soutěže s cílem dostat se na Olympiádu. Seriál se dožil 3 sérií, celkem tedy 48 dílů,

Tak to by bylo pro tentokrát vše, jelikož další seriály na toto téma, které bych viděla, mě nenapadají 🙂. Budu ráda, když se komentářích podělíte o své tipy.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Spinning out mi už taky uvízlo v hledáčku hlavně kvůli Kaye Scodelario, kterou jsem naprosto milovala ve Skins.Trochu jsem se ale bála, aby to nebyla bezduchá romantika s trochu okořenění krasobruslením. Mám teď ale další seriál co si budu dávkovat za odměnu za práci do školy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo, to tenhle seriál fakt není. Jsou tam vážná témata... spíš než romantika je to někdy dost psycho, i když za své psychické nemoci postavy samozřejmě nemůžou.

      Delete