PRAŽSKÉ RANDE S LEONARDEM DA VINCI

10:37 PM


Ze čtvrtka na pátek jsem si udělala výlet za kamarádkou do Prahy. Jela jsem o pár hodin dřív než moje Veru končila v práci abych obešla pár obchodů, dala si UGO šťávu a salát a počkala na ní než dorazí z práce. Společně jsme pak vyrazili na výstavu Da Vinci´s Inventions v Lucerně ve Velkém sále. Výstava v pátek zkončila takže to byla poslední možnost kdy tam zajít. Pak jsme si ještě dali zmrku v Angelatu a šli relaxovat k Veru domů. Pěkný den tedy zakončilo příjemné posezení na balkóně ještě s jednou z jejích dvou spolubydlících. V pátek pak vstát, nasnídat a šup domů zatímco Veru jela také pryč... na návštěvu. Bylo to bezva. Jen věčná škoda, že se mi při čekání na vlak začlo dělat špatně, rozbolela mě hlava a doma už jsem odpoledne měla skoro 38. Ale už je mi naštěstí zase dobře :-).






















You Might Also Like

0 komentářů