SUMMERTIME

7:05 PM


Kdo mě sledujete na instagramu tak máte průběžný přehled o tom co zhruba dělám. No, léto se blíží ke konci a i když mi prázdniny ještě nekončí protože můj první semest magisterkého studia začíná až 21.9. rozhodla jsem se trošku zrekapitulovat svoje prázdniny. Začátkem července jsem jela na 12 dní na Festival Fantazie do Chotěboře a pak už se víceméně flákala v Ústí a po okolí. Několikrát jsme jeli grilovat do Žalhostic (a jednou i okusit jejioch místní bazének), navštívily s mamkou mamčinu sestřenici abysme se skamarádily s Tiffany (louisianský leopardí pes) a i skočili do bazénu protože byly hrozný vedra, koupali se na jezeře Milada, vykoupali Flama na Chlumci, pekli buřty na Blansku, byla jsem čtyřikrát na promítání kinematografu Bratří Čadíků (Tři bratři, Gympl, Hodinový manžel, 10 pravidel jak sbalit holku), zaskočila jsem na oběd s Péťou, do Edenu na kofolu a několikrát ven s partou, s Jančou jsme jeli do Prahy na předpremiéru Papírových měst, pekla jsem sušenky, vyráběla vizitky, s mamkou jsme byly v kině + zoo + koupat se v aquaparku v Děčíně a příležitostně někde po krámech. Když to takhle vidím tak si říkám, že jsem se opravdu nenudila a doufám, že než mi začne škola tak se ještě nudit nebudu :-). Na plánu mám ještě několik věcí a projektů.

A jak se máte vy? :-)


 laserové show na laguně v parku 

 koupačka u příbuzných







 zřícenina hradu Blansko a opékání buřtů




 něco málo z Festivali Fantazie začátkem července













You Might Also Like

0 komentářů