Pubcrawl and enjoying H. C. Andersen festival

9:19 PM

Jelikož mi teď dělá společnost hlavně čaj a teplá peřina mám čas vám konečně zase o něčem napsat. Tyhle resty asi budu dohánět ještě dlouho :-D. V pondělí 19.8. jsme měli třídní Pubcrawl což spočívá v tom, že jsme za večer navštívili 6 barů a dostali i nějaké pití zdarma :-). Cider a Tempt nejlepší! Že to byla noc plná drinků, hudby a tance naprosto dokazují následující fotky. Předtím jsme teda ještě omrkli nákupní ulici a povinně šli na něco k jídlu... bylo to potřeba ;-). Spicey Turkey sendvič v Sunset Boulevard vřele doporučuju, byla to bašta. Jednou na něj musím jít znova.

No a ve středu 21.8. (protože jsme tenhle týden školy byly ještě bez středeční praxe) jsme se s holkama vypravily do města na festival H.C. Andersena. Navštívili jsme galerii, jukli po obchodech, šli na představení s pohádkama a vyprávění příběhů (story telling) v angličtině do muzea HCA hnedka vedle :-). A protože ty příběhy byly fakt super tak jsme neváhaly a druhý den šly znova na jiného vypravěče. Je super být v Odense v době festivalů :-). Dole samozřejmě najedete i fotky a další budou zase příště.








  Spicey Turkey ze Sunset Boulevard

































 Moleskine <3
 waiting for story telling



You Might Also Like

1 komentářů

  1. V Dánsku jsem byla před pár lety se školou na výměnném pobytu a musím říct, že to byl nejlepší výměnný pobyt, který jsem zažila. Dánsko je úžasný. Nejen že má výbornou atmosféru, ale i lidi jsou milí, což pro mě bylo taky velmi důležité. Přece jenom se bydlí lépe u přátelských lidí. :)

    ReplyDelete