I´m living my life and it´s great!

10:57 PM

Jojo, měla bych psát víc... nebo aspoň psát. Je to děs. Mám tolik věcí na práci a na dělání, že když si najdu čas sednout k počítači tak jsem tak zralá akorát na to pustit si seriál a nechat se jím uspat. Zrovna dneska jsem pro příklad byla ve škole, na kurzu dánštiny a dánské kultury... no a večer na hodiny salsy. Myslím, že se mi to líbilo natolik, že chci chodit dál i když jsem takový dřevo :-D. A co vy? Co děláte? Co vás baví?¨







 nejlepší zmrzlina na kterou budu snad i přes zimu muset jít znova <3
 moje škola... no... budova kde máme třídu





 rozteklý marshmallow jsou nejlepší



 mango a kiwi... supr sváča
 u nás jsem je viděla snad za 50 Kč a tady jsem je koupila za 5 DK takže asi tak 17-18 Kč... no neberte to
 tak tahle kočka si mě tu adoptovala... tak jí krmim a hledám jejím dětem teplej milující domov :-) jedno z 5 koťat ho získalo zrovna včera

You Might Also Like

1 komentářů