ROMANTIKA U KONÍ

12:36 AM


Už je to nějaký ten pátek, co jsem byla fotit na malé zvířecí farmě poblíž Ústí nad Labem s kamarádkou Veru. Počasí bylo koncem září jíž trochu sychravé, ale to Veru nebránilo si na sebe (podle mě dosti statečně) vzít šaty a dát se do toho. Dneska tu mám pro vás výběr několika něžnějších fotek přičemž další můžete vidět na mikaelarod.tumblr.com (najdete tu další zvířátka a také kovbojskou sérii), možná sem později přidám další článek s dalšími fotkami.
 Focení jsme si užili (aneb super nápad mít na sobě zeleno-květované kalhoty když jdete mezi koně... neustále jsem byla ožužlávána čemuž nakonec neunikl ani můj černý svetr nebo popruh u foťáku) a já - určitě i Veru - doufám, že vy si užijete fotky tolik jako já si užila ožužlávání od koní a dalšího zvířectva :-D.












You Might Also Like

0 komentářů