PODZIMNÍ RADOSTI

10:28 PM

z Bonami mi přišli puzzle takže jsem minulý víkend skládala :-) ještě na ně koupit v Ikea 50x50 rám

Přišel konec září, přišel říjen, přišel podzim... venku je deštivo, tma... je trochu potřeba si tyhle sychravé dny něčím zpříjemnit. Třeba vás nějak inspiruji :-). Kromě zde uvedených věcí jsem si za poslední měsíc pořídila na Whoconu ještě knížku + termohrnek, anglická pexesa a knížku Hraní s angličtinou, zlatá sluchátka Happy Plugs (tohle všechno můžete vidět na mém instagramu) a v Lidlu sendvičovač 3v1 (toasty, vafle a grill). Dneska jsem měla k večeři toasty a už se těším až zkusím vafle. A čím si děláte radost vy? :-)

kepesníky na tu hnusnou rýmu a vitamínová voda z Alberta, nová Bobble lahev na nový školní rok a repráčky z Okay elektra


 horkou čoko... tu já ráda :-)
tahle míca je prostě všude... a mě to nedalo a k těstovinám, co jsem si přivezla z Dánska jsem si koupila i polívku - v Bille - protože ty obrázkové prostě miluji, v poslední době ujíždím na rajčatové a brokolicové


 podzimní dekorace

vypadá to, že se mojí orchidejce celkem daří tak jsem jí teď ve čtvrtek pořídila v Lidlu sestřičku
 trocha léta do té zimy :-) - koupeno na Bonami
 Bioderma produkt měsíce října (až na asi troje mám tenhle rok všechny) a Chilly intimní ubrousky
uloveno v Lidlu :-) je to droga

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, za kolik byla prosím ta Bioderma? Nějaká akce? Díky, J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akce je celý rok, každý měsíc je jeden vybraný produkt za 99,- kusy jsou ovšem omezené - každá lékárna dostane určitý počet - takže je dobré naběhnout do lékárny hned první týden měsíce

      Delete