RADOSTI VŠEDNÍCH DNÍ

1:40 PM

V září jsem si udělala docela dosti radosti :-). Nějaké to oblečení, mlsy, výbava do pokoje a kosmetika. Teď se o to s vámi podělím a třeba vás inspiruju :-). 

A čímpak jste si udělali v poslední době radost vy?

radosti :-) - v FF jsem neodolala pyžamu, ve slevách v CA ulovila tílko "Boys Boys Boys" za 49,-, z Bonami si pořídila mapu jako motivaci začít časem konečně šetřit na výlet za kamarádkou do Londýna... no a mlsy z Tesca :-)

 to je tak když mají v DM slevu 20% na celý nákup a ještě vám dají vzorečky a tašku (modrá, "plastová" s dětskými motivy... takže jí má mamka v autě na nákupy) + obří balzám z HM, vanilku s jablkem už mám tak jsem ještě musela pro sladký pomeranč, doporučuju :-) stojí 49,-
ještě tu někde mám Biodermu produkt měsíce září za 99,-


 tohle tričko jsem si přivezla z výstavy Andyho Warhola v Praze

 během dnů Marianne jsem si v CA pořídila svetr a kalhoty, výbava na zimu :-) navíc jsem začala ujíždět na žluté barvě... hořčičné



zase jsem si předělala nástěnku, srdíčkové magnety mám z Tiger Store a ty malé kulaté z běžného papírnictví

 zrovna tak jako hořčičná se mi teď líbí taková to zelenkavá :-) boxy jsou z IKEA kam jsem teď sice nejela ale kamarádka ano... takže mi pár věcí přivezla - viz níže :-)

 dracena taky z IKEA... katalog ale přišel poštou :-)

 jakmile jsem tohle prasátko viděla... řekla jsem si, že ho nutně potřebuju :-D pracovní název má Pepa a právě se válí na staro-novém povlečení (jedno jsem si přivezla z Dánska a teď už jsem akorát kupovala druhé do páru)

na nákupech v Globusu jsem objevila preclíkovou Milku... nebyla špatná :-) zajímavá

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Krásná ženo! Vás nejde přes bloggera sledovat? jaká to škoda :(
    PinkPomegranate

    ReplyDelete