ANDY WARHOL I´M OK

5:19 PM



Ve čtvrtek ráno jsme se s kamarádkou vypravily do Prahy. Ona překvapit přítele, který měl narozeniny a já na výstavu Andyho Warhola - I´m OK. Výstavu jsem plánovala již nějaký čas a po té, co jsem vyhrála lístky na předpremiéru filmu Maze Runner (Labyrint: Útěk) právě ve čtvrtek v Praze v kině Atlas na Florenci od 17:30 tak bylo jasno :-). Udělala jsem si báječný celodenní výlet, který začal snídaní (možná spíše brunchem) v Bageterii Boulevard, následovalo povídání ve vlaku, rozhlédnutí na hlavním nádraží, cesta metrem, rozdělení se, výstava AW, zmrzka v Angelatu (sorbet mango a hrušku se zázvorem), juknutí do dvou HM na Václavském náměstí, cesta na Florenc, panini se sušenými rajčaty a čaj v CrossCafé, poté skvělý film v kině a nakonec cesta domů s čekáním a popíjením sprite na hlaváku jelikož jsme měli hodinku do vlaku. Byl to náročný, ale suprový den.

Výstavu Andyho Warhola všem doporučuji. Zaskočte si na ní. Vstupné pro studenty stojí 120,- a v Gallery of  Art Prague (www.goap.cz) na Staroměstském náměstí probíhají také výstavy Muchy a Dalího. Na výstavě doporučuji zajít si i na workshop/do dílny, kde si můžete zakoupit tričko či tašku, vybrat si motiv a pak si zkusit techniku AW. Také zde (stejně jako v obchůdku v prvním patře) prodávají hrnečky, katalogy výstavy, náušnice, samolepky, pohledy a bůhví co dalšího :-). Já si zde vyrobila tričko, koupila hrneček, dvě samolepky a dva pohledy, které mi ozdobí nástěnku či rámečky na zdi :-).













Více fotek najdete po rozkliknutí článku :-).















































You Might Also Like

1 komentářů

  1. No, úplně nevím, zda bych chtěla utrácet takovéto peníze za jen za čaj , který asi nebude úplně tolik kvalitní... Nicméně, zase na druhou stranu, proti gustu, žádný dišputát, že? :D Ono by si asi každý měl opravdu hledět svého a do nikoho a ničeho se nenavážet za blbosti :) Přeji krásný den.

    ReplyDelete