JANUARY RANDOM

4:12 PM










  • Lednová Elle s diářem a kartičkou do HM. Normálně Elle nekupuji, ale tentokrát jsem kvůli tomu diáři a taky té kartě jednoduše musela :-D.
  • Příprava na balení dárků.
  • Borůvkové muffiny vlastní výroby.
  • Po návratu domů jsem tu našla vánoční Lush mini katalog :-).
  • Když jsem tuhle kočičku uviděla na fotce u jedné umělkyně na FB (Striga... určitě jí googlete, je úžasná)... nedalo mi to a musela jsem zkusit namalovat tu kočku ve velkym a dokud mě to bude bavit tak změnit obraz v pokoji. Předtím tam visel Anděl smrti of Victorii Frances.
  • Konečně se mi podařilo udělat perfektní palačinky. Menší, tlustší a dokonale kulatý.
  • V Bille objevená Oreo Milka <3. Ještě bych chtěla tu sušenkovou, TUC a lentilkovou. Daim mě nějak neuchvátila.
  • Malované hrnečky jako vánoční dárky pro "tetu" a mamky přítele. Návrhy nejsou z mojí hlavy.
  • Miluju brokolici (jenom né syrovou teda) takže těstoviny zapečené se sýrem a brokolicí jsou naprosto úžasnej oběd.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. a teraz som dostala chuť na tu čokoladu oreo a to už je neskoro:)) tiež si robievam cestoviny s brokolicou vyborne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co teprv Carte D´Or Oreo zmrzka... jen doufám, že jí jednou uvidim i u nás :-)

      Delete