CHRISTMAS BACK AT HOME

6:44 PM























Tak jsem zpátky doma. 19. prosince večer jsem s těžkým srdcem a krásnými vzpomínkami opustila Dánsko. No a až teď nějak jsem se dokopala k tomu zase blogovat a ukázat vám nějaké po-návratové fotky. Užijte si je a já slibuji, že se pokusím být naplno zpátky a dohánět erasmové resty :-). Takže se tu možná i pár měsíců budou prolínat příspěvky aktuální s příspěvkami ještě z Dánska ;-).

  • Aebleskiver! Dánská vánoční dobrota podávaná s marmeládou a cukrem. Představte si takový kulatý palačinky.
  • Příprava na balení dárků.
  • "Ty mě fotíš?" aneb Flam :-). Je to zlato a strašně rád jezdí v autě.
  • Po izolepě všude a nespolupracujícím papíru... zabaleno :-).
  • A taky samozřejmě nesmí chybět přáníčka/jmenovky. Takže... Glaedelig jul!!!
  • S mamkou na vánočních trzích... klasika svařák a jeden borůvkovej.
  • Vánoční dekorace, světýlka v oknech a nejlepší svícínky dovezené z Dánska (jeden za 10DK).
  • Peču perníčky :-).
  • Nejlepší jednohubky na světě. Sýrovo-česneková pomazánka a mandarinky. Bez nich nemůžou být moje narozky, Vánoce a ani Silvestr.
  • A zas nějaký to pití čili brusinkové Frisco a hned pod ním vanilková Kofola. Konečně jsem jí tenhle rok někde sehnala a vypila asi 3 lahve. Musím ale přiznat, že vanilkovou Colu mám radši.
  • No a nebyla by to zima bez horké čokolády s mashmallownama v tom nejlepší erasmovém hrníčku <3.


You Might Also Like

0 komentářů